hal.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buiswater

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
7
Bij het opstarten van mijn computer krijg ik de melding dat ik moet kiezen tussen 2 mogelijkheden van opstarten waarvan het ene de foutmelding geeft dat het bestand windows-hoofdmap\system 32 hal.dll is beschadigd en dat ik dat moet repareren.
en bij de andere mogelijkheid start de pc normaal op.
Ik wil dus gewoon dat beschadigde bestand opruimen maar hoe doe ik dat ?
"Windows old" heb ik al weggedaan maar dat helpt ook niet.

Buiswater
 
Hoi !

Gebruik methode 2 en je bent zo weer on-line met dat ding.


Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Gebruik methode 2 en je bent zo weer on-line met dat ding.


Greetz,

Harry.

Hallo Harry, misschien heb ik het probleem niet goed omschreven.

Als ik de pc inschakel krijg ik op mijn scherm drie opstardmogelijkheden voor Windows XP
De bovenste mogenlijkeid start prima maar bij de tweede en derde mogenlijkheid krijg ik die foutmelding.
Nou zeg jij natuurlijk "dan start je toch elke keer de eerste mogelijkheid op"
Dat doe ik dus ook al weken maar ik wil toch wel eens weten wat de fout is en hem dan verhelpen.
Er is waarschijnlijk iets van een vorig besturingssysteem blijven zitten ik had n.l. eerst twee opstart mogelijkheden (een met foutmelding en een goede )en toen heb ik de hele schijf geformatteerd en weer opnieuw geinstalleerd en nu heb ik dus drie mogelijkheden.(ha ha )
Ik kan er natuurlijk ook mee leren leven !!!!

Mvrgr.
Buiswater
 
Pas de boot.ini even aan, waar is die 3e opstartmogelijkheid voor?

Config scherm,systeem,tabblad geavanceerd en dan bij de instellingen van opstart en herstel, bewerken.
 
Pas de boot.ini even aan, waar is die 3e opstartmogelijkheid voor?

Config scherm,systeem,tabblad geavanceerd en dan bij de instellingen van opstart en herstel, bewerken.

Ja dat is het nou juist ik hoef er maar een ,die ander twee moeten weg MAAR HOE ? ?

Buiswater
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan