Hal.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, ik heb dit allemaal gedaan inclusief (copy d:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hal.dll) en nog start mijn pc niet op... ik begrijp er echt niks van!!! :(


er staan wel wat hele belangrijke bestanden op mijn computer. is er een manier om deze er van af te halen (ik heb een externe harde schijf)
zodra ik een back-up heb, probeer ik er wel gewoon opnieuw windows op te zetten:\
dus weet iemand hoe ik toch nog een back-up kan maken. ookal start mijn pc niet op???


Zie link van Ultimate boot cd! vorige post. Dit is een opstartbare cd en zal vanuit een dood systeem toch kunnen opstarten om zo je gegevens te redden. Download het iso bestand en brand het met nero of poweriso of zo iets dergelijks.
 
ok bedankt, gaa ik zeker doen:thumb:


heb alleen weinig ervaring met het (her)installeren van windows.. is dit ingewikkeld.

nadat ik mijn gegevens heb gered? gewoon de cd van windows erin en herinstalleren???? en waar en welke commands moet ik invoeren om te formateren.:(


maar bedankt voor alle hulp :thumb::thumb:
 
ok, ik zit nu op een computer met xp prof.

gaat het echt alleen om het hal.dl bestand of kan ik ook nog voor de zekerheid wat andere bestanden op mijn usb stick zetten zodat ik nog een laatste keer kan proberen het foute bestand te vervangen?:confused::confused:
 
Het vervangen van de bestanden helpt niet, want er zijn gewoon een aantal beschadigingen op de hd waardoor dit gebeurt. Als je overweegt om windows opnieuw te installeren, voer dan wel een voledige format uit, en niet een snelle. Want dan houd je de fouten

Groetjes Erik Rothuis
 
Het vervangen van de bestanden helpt niet, want er zijn gewoon een aantal beschadigingen op de hd waardoor dit gebeurt. Als je overweegt om windows opnieuw te installeren, voer dan wel een voledige format uit, en niet een snelle. Want dan houd je de fouten

Groetjes Erik Rothuis

ok, dus het enige dat ik hoef te doen is

- pc opstarten met een boot cd en back-up maken van belangrijke bestanden...
- pc afsluiten en opstarten met windows xp cd???
- vervolgens formateren, maar hoe?:confused:
- windows installeren
- en verder nog gewoon alle drivers installeren enz.?

als ik AL deze stappen heb gedaan begin ik gewoon weer met een nieuwe start?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan