Half life 2 installatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Predatorgreen

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2004
Heb HL2 gekocht, maar het wilt zich niet instaleren, Krijg of een soort van CRC fout bij de .cab files (dat het een leesfout is of dat het corruptis) of dat een bepaalde file niet gevonden kon worden in een bepaalde .cab file. Als ik dan zelf naar het bstand ga zoeken blijkt hij in een andere .cab file te zitten.

Ik heb de standaard DVD-editie (gekocht bij freerecord shop). Ben al een keer terug gegaan om een nieuwe te halen maar heb nog steeds dezelfde problemen, ook heb ik alle mogelijke manieren bij het installeren uitgeprobeerd (wel/geen counterstrike, wel/geen pictorgram).

HELP!

Alvast bedankt,

PG

Aangezien het legaal is zou je een kapotte CD bijna uit kunnen sluiten (je hebt hem al geruild zeg je).

Om welk bestand gaat het? Telkens dezelfde?

RE

het gaat om de HL2.cab (die is soms wel en met goed geluk soms niet corrupt) en de files die in HL22 en HL23.cab zitten.

PG

Deugt je dvd-speler dan wel?

En zorg ook dat je een internet verbinding hebt als je het spel wel aan het installeren krijgt. Is namelijk voor 1x vereist.

re

ligt niet aan mijn dvd speler, want ook mijn cd speler geeft dezelfde fouten bij willekeurige spellen installeren (behalve HL2 want daar heb ik de DVD versie van)

PG

Als dat zo is, dan lijkt mij dat je ide-kabels niet deugen.

Probleem heb ik ook gehad.
Ik heb alles weer verwijderd ook steam.
Vervolgens nog een keer met de installatie begonnen, vervolgens kreeg ik een foutmelding met een ander bestand.
Ik heb toen de installatie afgebroken en nog een keer opgestart, toen liep hij verder.
Het spel loopt nu als een trein.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes.

re

Heb dat ook al een keer of wat gedaan, nog steeds geen geluk, ga nu het spel terug brengen.
jammer, jammer en nog eens jammer:(

Bedankt iedereen.

PG

Aangezien je dit bij veel spellen hebt, zal ik je pc nog es na (laten) kijken. Aan het spel ligt het in iedergeval niet.

Staat bijv. 32bit doorvoersnelheid in het BIOS aan bij de cdrom-speler(s)? Zo ja, zet deze es uit. Zorg ook dat de cdrom-speler(s) zijn aangesloten op ATA33-kabels en niet op de ATA100-kabel(s).

re

Heb nu HL2 geruild voor star wars battlefront (tja het is wat anders) en ik heb het probleemloos kunnen installeren. Dus aan de kabels kan het niet liggen.

PG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan