half life 2 start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
hai,

Ik probeer het spel Half life 2 te spelen maar ik krijg telkens de melding gameinfo.txt doesnt exist in HL2?

Ik weet niet wat dit betekent als k op steam druk staat dat ik een demo speler ben? Hoe kan dit?

plus als ik de demo dan start krijg ik de volgende foutmelding

Bijlagen

• hl2 fout.jpg
    hl2 fout.jpg
    14,2 KB · Weergaven: 35
Ik ben momenteel opnieuw aan het installeren

maar snap niet precies hoe het werkt.

Want ik moet zometeen een steam user account aanmaken, maar dan kan ik niet de volledige versie spelen, maar alleen een demoversie van halfllife 2 terwijl ik wel de volledige versie heb (wel gedownload:rolleyes: 5 cd's 3,5 gigabyte)

kheb geen account aangemaakt maar nu krijg ik de volgende foutmelding bij het opstarten met half life 2 gele icoon

Bijlagen

• foutmeldinghl2.jpg
    foutmeldinghl2.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 28
Helaas moet je om halflife 2 te kunnen spelen via internet registeren.
Er is tevens een 'illegale' versie in omloop, die op internet gezet is door de makers van HL2.
Ik heb zo het vermoeden dat die niet werkt en dat jij deze hebt gedownload.

Zoek dus of een andere versie, of ga naar een winkel. Het schijnt dat je dit spel ook kunt kopen.

:o
Ja echt?? Jaaaa echt waar, je kunt spellen kopen in de winkel :p

Ik heb me inmiddels geregistreerd.

En heb nu toegang tot alle spellen.

maar volgens mij kan mijn Geforce MX 440 het spel niet aan. Ik heb de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd. Maar ik krijg nog steeds een foutmelding.

en dit is die laatste foutmelding

De andere foutmeldingen krijg ik niet meer

wie helpt me

Bijlagen

• foutmelding3.jpg
    foutmelding3.jpg
    15,8 KB · Weergaven: 27
in die laatste foutmelding staat dat er iets is met geheugen of zo....kan het daar niet aan liggen..

en met dat steam (ik heb ook illigale versie) was er ook gezeur met een account.
ik had wel gwoon een account aangemaakt maar ik had nog 1 of ander progje er bij zitte waarmee ik iets kon omzeilen of zo...en toen kon ik het wel spelen en ik kreeg later wel het mailtje dat mijn account verwijderd is omdat ik de illigale versie had:o :p
als j nog een keer gezeur met zo iets krijgt dat ie probeerd in te loggen maar niet kan zoals bij mij (voor iedereen die het zo heeft gedaan) gooi dat STEAM er NIET af!! ...je spel is dan ook pleite net zoals bij mij:( :mad:

sux6:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan