Half Life 2 werkt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Zoals gewoonlijk heb ik weer eens wat illegaal's gedaan :) Half Life 2 geinstalleerd, 1e level werkt goed, tot ik bij de achterdeur kom in de steeg, vervolgens krijg ik de melding " Loading" Dan komt de normale windows muis. dan hoor ik 2x de foutmelding geluidje, dan iets later krijg ik 1 foutmelding met de text (zie plaatje)

"

naamloosmv2.jpg

"

Weet iemand hoe deze foutmelding weg gaat zo dat ik beetje normaal kan gamen?

Groet,

Johan!

Een illegale versie? Niet toevallig de Orange Box?
Probeer anders eens het level te skippen (savegames zoeken op internet). Grote kans dat het illegaaltje niet helemaal lekker loopt.

Niet de orange box. ik heb al zoals je zei een andere chapter geprobeert (dan verdwijnt er we l ineens een stuk verhaal) toen ik die klaar had kreeg ik dezelfde foutmelding wéér

In de Faq van Steam is -als ik mij goed herinner- te lezen dat deze melding over een probleem gaat met je intern geheugen. Maar omdat het hier om een download gaat, zou ik daar niet vanuit gaan.
Grote kans dat er gewoon iets mis is met het spel. In ieder geval als dit het enige spel is waar je problemen mee hebt.

met dit spel alleen met wisselen van chapters ja, verder heb ik bij elk spel een bsod na 5/10 min

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan