Half Life 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo tuerlings

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
17 November j.l. wilde ik Half-life 2 kopen.
Echter, internet is vereist om dat spel te kunnen installeren.

Wat is het probleem?

Ik heb twee pc's; één voor mijn kinderen (daarmee kan ik dus tevens internet krijgen) en de andere pc voor specifiek games; die tweede pc heeft geen internetverbinding.

Nu kan ik natuurlijk Half-life 2 op de eerste pc installeren, maar, dan moet ik steeds gebruik maken van mijn dochters kamer; en dat vindt zij, begrijpelijk uiteraard, niet altijd leuk.

Is er misschien een andere mogelijkheid om het e.e.a. tóch te kunnen spelen?

Groetjes,
Theo Tuerlings (t.j.j.tuerlings@home.nl)

Ik zou jouw pc gewoon ff aan het internet hangen en de boel installeren, en de computer weer afkoppelen, of werkt dat ook niet?

Vind het trouwens (wat niets met jou probleem te maken heeft) belachelijk dat je internet moet hebben.Niet iedereen is voorzien van de mogelijkheid internet te kunnen hebben. Of denk ik er alleen zo over:confused: !

Geplaatst door Tarabass
Ik zou jouw pc gewoon ff aan het internet hangen en de boel installeren, en de computer weer afkoppelen, of werkt dat ook niet?

Vind het trouwens (wat niets met jou probleem te maken heeft) belachelijk dat je internet moet hebben.Niet iedereen is voorzien van de mogelijkheid internet te kunnen hebben. Of denk ik er alleen zo over:confused: !

Als ik zo zoek op internet, kon je wel eens gelijk hebben. Even on-line registreren en dan weer van het internet afkoppelen zou moeten werken.

Half Life 2 requires online registration
23 October 2004 21:50 by Dela

Valve have decided to add an extra feature to the installation of their Half Life 2 game. Users will be required to sign up for a free online account to play the game. Once the account is created, the user will be able to play single player and LAN games without an internet connection.
Question
Do I have to be connected to the Internet when I play Steam games?

Answer
Steam has an "offline mode," in which any game that is fully updated can be played even when you're not connected to the Internet.

To use this mode, you must "exit" from Steam, do NOT use the "exit and logout" option.

If you start Steam while not connected to the Internet, Steam will ask you if you want to use offline mode.

It's that simple. Note that in order to play a game in offline mode, its content must be fully downloaded first.

You can check to see how much of a game's content has been downloaded by looking at its Properties page (right-click on the game's name in your "My Games" list).

Offline mode is particularly useful for LAN games and large-scale LAN parties, where Internet connectivity is not practical.

Sorry dat ik niet gereageerd heb op mijn vraag t.a.v. half-life 2.

Ik zal t.a.v. dit spel nog even geduld moeten hebben om dit te kunnen spelen.

Bedankt voor je reactie.

Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan