Half life probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koers

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Een vraagje, ik zit nu in het level genaamd follow Gorden, en voor mij staat een gigantisch gebouw, als ik er in de buurt kom wordt ik beschoten door een soort kanon, een teammate zegt tegen je dat je naar het gebouw naast je moet, maar dat lukt met niet, wat moet ik precies doen?

Half life 2resize.jpg

Laatst bewerkt:
Koop Half life2?

speel een beterspel dan half life? En als je echt Halflife wil doen zoek voortaan op WWW.GOOGLE.NL voor Walkthrough.

Geplaatst door Ph03n1x
Koop Half life2?

speel een beterspel dan half life? En als je echt Halflife wil doen zoek voortaan op WWW.GOOGLE.NL voor Walkthrough.

Het is de bedoeling dat je een antwoord geeft op de vraag in plaats van opmerkingen te plaatsen die er niet toe doen.

Hier kun je even zoeken naar een oplossing.

Game on :thumb:

@ Ph03n1x....Wat moet Koers nou met jou "info"?
We zijn hier om elkaar te helpen en jou "antwoord" helpt m niet echt hé....

Heren als jullie allemaal nou ff iets beter hadden gekeken , dan haden jullie kunnen achterhalen dat de poster het uiteraard over HL2 ipv HL heeft.
zie zijn screenshot.

Ik heb HL2 zelf nog niet gespeeld.
Echter er is wel een movie waarin deze gamer hl2 in 2 uur + 20mins uitspeelt.
Dus een soort walk_through, wel de snelste manier/routes.......kan zijn dat bepaalde gedeeltes overslaat

Med quality
http://ia201105.eu.archive.org/hdb1/movies/HalfLife2_21458/HalfLife2_21458.avi

High quality (+1GB)
http://movies13.archive.org/1/movies/HalfLife2_21458/HalfLife2_21458_HQ.avi

Wellicht heb je er wat aan ......

Grtz,

Fatty

En als je op mijn link geklikt had, dan had je gezien dat daar veel van halflife 2 te vinden is.:D :thumb:

Rennen alsof de duivel op je hielen zit naar rechts als naar het gebouw kijkt dus langs de gevel van het gebouw waar je uit komt, vervolgens kom je bij een heuvel midden op de weg en daar is links dan een deur in een gebouw, daar kun je naar binnen.

db

Het is gelukt, raar dat ik zoiets over het hoofd heb gezien, Thnx

niet om gemeen te zijn maar www.google.com kan 95% van alle game related vragen beantwoorden. Kom maar op met een vraag over een game en google zal antwoorden

1: dan kunnen we alle vragen op Helpmij wel gaan doorverwijzen naar Google en het iedereen maar laten uitzoeken.

2: het ging op de manier waarop je reageerde. Niet erg vriendelijk. Je opmerking dat ie HL2 zou moeten kopen slaat kant noch wal, want Koers heeft HL2 al....Als je zijn screenshot had bekeken had je dat moeten weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan