half life2 wie heeft het gespeeld??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
hallo allemaal!!! wie kan mij helpen met half-life2,het level dat je op die brug zit.. heb zojuist die helicopter neergeschoten en een of andere knop ingedrukt. ben nu al een uur aan het rondlopen en al terug geweest. wat moet ik in hemelsnaam doen??? wie helpt mij groeten van hobie1

heb je een screenshot voor me ? (die maak je in-game met de F5 toets, dan word ie volgens mij opgelagen in je HL2 map)

heb al het een of ander geprobeert>> ook met die f5 knop maar dat werkt niet. het is dat level dan sta je tegenover een doorzichtige muur waar je niet door kan,je moet dan die stekker eruit schieten! daarna heb ik op een of andere knop gedrukt. dan komt die vliegende mafkees! 3 raketten erop..en klaar. Maar dan????

ik kan alleen herinneren dat ik een helicopter wegschoot in een torrentje waar een automatisch geweer stond.

"Ik weet dan nog geen antwoord op je vraag. Maar wilde wel wat in het onderwerp toevoegen. Ik krijg elke keer een melding, (A.I. Disable) En dan beweegt niemand meer in het spel alleen ik....?

Iemand...

A.I. staat vor Artificial Intelligence. Oftwel ---> bots staan, met AI, niet standaard geprogrammeert, maar reageren op jouw bewegingen. Op deze manier wordt het spel realistischer en minder voorspelbaar.

Als AI dus wordt disabled is hun kunstmatige intelligentie verdwenen. Dus blijven ze, als er geen standaard BOT-Route is geprogrammeerd, stokstijf staan.

Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn. Mijn eerste gedachte is een bug, mijn tweede gedachte is dat jouw systeem ontoereikend is om AI de hele tijd enabled te laten...

Voor hobie1 weet ik gene oplossing: ik heb het spel nog niet kunnen spelen...

Geplaatst door devasish85
"Ik weet dan nog geen antwoord op je vraag. Maar wilde wel wat in het onderwerp toevoegen. Ik krijg elke keer een melding, (A.I. Disable) En dan beweegt niemand meer in het spel alleen ik....?

Iemand...
die melding blijkt alleen voor te komen bij de gedownloade versie van HL2. Maar iedereen is gabanned van steam wie dit heeft gedaan. Ik kom er dus niet uit. (ik las wel dat hier patches voor waren op nforce.nl)

Geplaatst door hobie1
hallo allemaal!!! wie kan mij helpen met half-life2,het level dat je op die brug zit.. heb zojuist die helicopter neergeschoten en een of andere knop ingedrukt. ben nu al een uur aan het rondlopen en al terug geweest. wat moet ik in hemelsnaam doen??? wie helpt mij groeten van hobie1

Je moet geloof ik weer helemaal teruglopen en op een gegeven moment kom je weer van die Combines tegen.

Je bedoeld toch dat stuk dat je over die steunbalken van die brug heen loopt?

HL2_brug.jpg

ja dat klopt ben helemaal terug-gelopen en dat was ook de bedoeling hahaha liep al een uur te klooien... thanks. gr van hobie1:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan