halflife valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
als ik op het internet wil spellen filter ik meestal aale counterstrike spellen omdat ik het sple niet heb. gisteren chraste mijn harde schijf. vandaag nu ik het spel opnieuw heb geinstalleerd. geeft ie alle servers met hoofdletter halflife aan. en als ik er op klik gaat ie verbinden om te zien of het halflife , counter strike enzo. spel is. en normaal druk je op refresh en dan doet ie ze allemaal. maar nu valt ie uit het spel. en om toch te kunnen weten wat een goede server is die een goede spel draait. moet ik ze allemaal een voor een er op klikken en met 1670 servers kost het zeer veel tijd en wekt het veel irritatie op van wege dat het zo sloom gaat dus weet iemand waardoor het uitvalt als ik op refres klik en hij de 1670 servers wil gaan checken en dan uitvalt
graag uw reacties

alvast bedankt fener33:thumb:

weet iemand wat ik moet doen om zodat halflife niet uitvalt als ik alles ga refreshen. in plaats van 1 voor 1 aan klikken

alvast bedankt:thumb:

Om nou iedere keer om het half uur, je vraag nou naar boven te kicken.:rolleyes:

Soms ie er gewoon niemand online, die jou met je probleem kan helpen.;)

om het uur even vragen of er iemand antwoord heeft lijkt me niet zo handig :)

ik zit in de verkeerde sectie dat weet ik maar om een nioeuwe thread te openen vond ik niet nodig dus weet iemand een goede nederlandstalige site voor halflife waar bij cheats en een goede handleiding bijzit want die je bij de spel krijgt is nie erg handig

alvast bedankt :thumb:

p.s. het probleem is erger geworden nou als ik ook nog wil updaten valt ie ook uit dus weet iemand een oplossing
nogmaals
alvast bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan