Halflife2 level Waterhazard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Weet iemand hoe ik verder kom in het level Waterhazard?

Ik heb de grote waterdeuren geopend, de helicopter daar kunnen foppen door onderwater te zwemmen en ben daarna door een tunnel met dodelijk spul gesprint.

Uit de tunnel gekomen was daar die helicopter weer, waaraan ik heb kunnen ontsnappen door naar links te sprinten.

Kwam uiteindelijk uit bij een opgebroken tunnelbuis met veel dodelijk spul. Met sprinten red ik het deze keer niet.

groetjes,

Robin
:(

Euh volgens mij is het toch de bedoeling dat je met dat bootje die hele tocht maakt i.p.v met de voet ?

hi hi dat heb ik ook gedaan,
je moet als je dat veld doorkomt waar je al die monsters moet afknallen, als je daar doorheen bent moet je even links van je kijken daar zie je een loods,als je daar verder loopt zie je een boot liggen.
en met die boot moet je de rest van het parcours volgen.

hoop dat je goed gesaved heb!! ik moest helemaal opnieuw beginnen.:confused:

Oke, heb geen boot gezien, maar ga kijken. Neem aan dat je niet die scooter bedoelt.

Laat het nog weten.

Robin

jawel zo'n soort water scooter

??? of is dat al weer verder dan zal ook eens kijken

even tussen door

even tussen door heh....weet er iemand of je save games worden op geslage op een apparte plek of in de map van hl2? (me pa heeft t spel er afgegooit)
als ze ergens anders staan zou ik ook graag willen weten waar ze dan staat.....alvast bedankt:thumb:

Oke, bedankt!

Was zo stom om te denken dat ik met de waterscooter niet verder kon en ben toen een heel stuk lopend gaan afleggen.
Ben nu meteen een stuk verder gekomen en heftig spel zeg!!

groetjes,

Robin
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan