hallo Black ops PC zombie hack Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkekip1

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2011
Hallo ik heb laatste black ops gedownload Zonder Cd dus gewoon op gezocht en gedownload nou heb ik ene vraagje over het hacken en over het vast lopen van zombies Die ik in een ander Topic zet natuurlijk Nou iedereen heeft godmode en alles voor zombie en dat je een console opent enzo maar hoe doe je dat ik heb het config.php bestand niet. (Vraag voor Het vastlopen) Ik plak deze ook ergens anders: Nou als ik op zombie klik krijg ik check status van callofduty.com/blackos/status/ Ofzo nou dus kan ik geen zombie spelen in solo waarom niet?

Aannemend dat je het spel wel legaal hebt verkregen, zeg ik dat dit forum ten eerste niet is bedoelt voor hacks*hoest* zou ik zeggen google even hiernaar. is het probleem dat je geen console kunt openen ingame? probeer de ~ (ofwel: tilde) knop eens. zoniet, zoek dan naar een config.php bestandje:) Google is je vriend!

Mvg,
Yannick

Dat was het juist yannick

Yannick hier na heb ik al gezocht en ik heb dat config.php bestand niet:D

Nou die config bestaat wel gast.... Je moet goed kijken btw download ff notepad++ erbij zodat je de regels mooi onder elkaar krijgt! Bij die config file kan je er meerdere regels inzetten zodat je bijv bij P ammo cheat hebt en bij de L godmode..

Dankuwel zal wel goed zijn ik had het config bestand op internet gevonden dus doeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan