hallo ik heb een fout in mijn documents and settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonjasnikkukler

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2003
hallo wie kan mij helpen !ik krijg steeds als ik een mail krijg met pps bestand ,kanC:\documents and settings\ en dan mijn naam \ local settings \tfm porary internet niet lezen .hij zegt dat ik runtime-fout microsoft js cript heb navigator is niet gedefireed.dus daarom krijg ik de filmpjes niet meer open .wie weet er mischien raad hierop aub wel een beetje makkelijk omschrijving want ik zit er nog niet zo lang op de comp. alvast bedankt groetjes sonja .

mijn broer heeft het opgelost bedankt nog

Bijlagen

• fam. foto's 060.jpg
    fam. foto's 060.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij op dit vroege uur.

Is dit probleem opgetreden nadat er iets geinstalleerd was op de PC of dat hij vastgelopen is o.i.d. ?

Je kunt proberen om Powerpoint opnieuw te installeren c.q. te herstellen vanaf de CD

bedankt maar

hallo bedankt maar de comp. was niet vast gelopen of zo hij deed het opeens niet en ik heb 3 masters cd dan moet ik ze straks allemaal weer doen en ik zit er 11 maanden op en heb ook al 11 firese gehad het gaat net zo goed nu dus ik laat het maar zo is er nog een andere manier ik heb hem geprobeerd om te down loaden maar ik kan het bestand wel eerst op slaan en dan openen het filmpje maar niet alleen openen en dat vind ik zo raar want als ik bij mij zoon zit op dezelfde comp doet hij het wel geef me raad doei groetjes van sonja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan