Hallo ik heb een volle video memory

Status
Niet open voor verdere reacties.

wassim123

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Hallo allemaal ik heb een volle video memory, ik heb te veel games geinstalleerd en weer verwijderd.. hoe leeg ik mijn video memory, nu heb ik gta vice city geinstalleerd maar elke keer als ik hem laad zegt hij: Your video memory is full. <-- of iets dat er op lijkt ;)
Nu is de vraag:
Hoe leeg ik mijn video memory

Machine een keer uit en aanzetten, en evt. je virtuele geheugen verhogen.
Ga naar configuratiescherm->geavanceerde systeemeigenschappen->geavanceerd->prestaties->geavanceerd->virtueel geheugen->wijzigen
Pas daar je virtuele geheugen aan, maar meer als 2 maal je fysieke heeft geen zin.

Deze kun je niet legen. Bij een herstart zal deze gemaakt zijn, maar tijdens opstart alweer wat gevuld.

lukt niet coenraad ik heb windows 7 daar heb je geen geavacanceerde systeem eigenschappen
en crash is het echt niet mogelijk ik kan nu dus nooit meer een game spelen op deze pc omdat video memory vol is?

@Wassim123,
die heb je zeker.
Geavanceerde eigenschappen vindt je aan de linkerkant van je configuratiescherm.
Probeer het nog eens.

is je pc niet gewoon te traag voor het spel?
heb het spel al eens eerder kunnen starten?

had je hiervoor een ander besturings systeem erop staan?

Ik had dit ook met mijn oude kaart bij gta4, ik had een 512mb 8800gt volgens mij. Bij mij betekende dit gewoon dat mijn kaart niet goed genoeg was voor gta4

firest0rm mijn pc is niet te traag, heb het al eerder gespeeld toen ik op deze pc windows xp had, nu heb ik 7 en werkt ie nie meer

Bron Microsoft.
Simpel geschreven, run je progamma in XP compatible modus.

Hello
Welcome to Microsoft Answers.

(A). Please check the status of the “Grand Theft Auto: Vice City” software here:
http://www.microsoft.com/windows/co...&pi=0&s=Grand Theft Auto: Vice City&os=32-bit

(B). Run the game in XP compatibility mode.
Here are the steps to go in to the XP compatibility mode.
To change compatibility settings manually for a program:
1. Right-click on the drivers,
2. Click Properties, and then
3. Click the Compatibility tab.
4. Put a check mark on “Run this program in a compatibility mode”.
5. Select the operating system as Windows XP
6. Click “Apply”
7. Click “OK”

Check this link for more information.
http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/Make-older-programs-run-in-this-version-of-Windows

(C). Contact the game manufacturer and check the status of the game with Windows 7.
Refer this link for more information:
www.rockstargames.com/vicecity/

Hope it helps
Thanks and regards
Dinesh-Microsoft Support
Visit our Microsoft Answers Feedback Forum and let us know what you think
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/answersfeedback/threads/

Machine een keer uit en aanzetten, en evt. je virtuele geheugen verhogen.
Ga naar configuratiescherm->geavanceerde systeemeigenschappen->geavanceerd->prestaties->geavanceerd->virtueel geheugen->wijzigen
Pas daar je virtuele geheugen aan, maar meer als 2 maal je fysieke heeft geen zin.

nee het is niet configuratiescherm het is rechts klikken op computer, eigenschappen en dan vanaf geavanceerde systeemeigenschappen. bij mij tenminste (windows 7 professional 64 bit)

Laatst bewerkt:
nee het is niet configuratiescherm het is rechts klikken op computer, eigenschappen en dan vanaf geavanceerde systeemeigenschappen. bij mij tenminste (windows 7 professional 64 bit)

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden;)

Laatst bewerkt door een moderator:
coenraad dat is 't nie :(
alleen volle video memory verder niks
heb al geprobeert xp opnieuw te instalere alleen 1 probleem: hij zegt steeds dat de software op de cd ouder is dan de versie op de PC, dus kan het niet :(

Dan moet je de computer opstarten met je installatie-cd en op een gegeven moment kun je de schijf formatteren.
Kies voor NTFS, snelformatteren.
Dan lukt het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan