Hallo ik heb ene probleem/vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

joker rvg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2011
Hallo lezers, ik heb een probleempje en zouw graag wat geruststelling willen of hulp.

Ik heb iemand in mijn msn lijst die een site op zijn msn nickname duss ik heb op die link geduwd en iets gezegd op die site en nu zegt die jongen dat hij die direkt kan hakken en keyloggers enzo op mijn pc kan zetten. wat moet ik doen (hier heb ik een phrases uit het gesprek : i has ur ip
jup Xavier .... zegt:
what can u do with my ip ? -.-
Stunts™ zegt:
i mean i found out your ip without you directly telling me it
and i can do LOTS with an ip
lmao
i can sneak inside and plant a keylogger or RAT or something
and by the time you realise something is wrong, your accounts to any website will have already been logged and sent to my email .

but what can u do if i have an firewall
Stunts™ zegt:
everything still
firewall doesnt solve **** against direct hacking

Moet ik me zorgen maken ? :s
ik ben nogal gehacht aan mijn details

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij zijn website bezocht hebt snap ik dat hij jouw IP-adres heeft. Dat kan hij gewoon terugvinden in de access_log.

Dat iemand via het IP-adres zomaar binnen kan komen is niet waar (ervan uitgaande dat je geen Trojan op je systeem hebt). Als je systeem "schoon" is, je een firewall hebt en Windows regelmatig update zou ik me geen zorgen maken.

Bovendien is mijn ervaring dat mensen die roepen dat ze je gaan hacken meestal niet weten hoe ze moeten hacken.

ik heb geen idee of ik een trojan heb maar ik weet wel dat de dagen daarvoor hij zoiets niet zij pas na dat ik op zijn site ben geweest zei hij dat ...

ik hoop egt dat er niets kan gebeuren ps: mij ip is al veranderd door router te herstarten .
duss hoef ik me dan nog zorgen te maken ?

mij ip is al veranderd door router te herstarten

Door een herstart van de router verandert (soms) alleen je INTERNE IP... Het IP adres dat je van je provider hebt gekregen (en dat voor anderen zichtbaar is) blijft hetzelfde......

Door een herstart van de router verandert (soms) alleen je INTERNE IP... Het IP adres dat je van je provider hebt gekregen (en dat voor anderen zichtbaar is) blijft hetzelfde......
Hangt dat niet af van het feit of je provider met vaste of variabele IP-toewijzing werkt? :confused: Je IP voor de buitenwereld kan evengoed veranderen.

Welkom bij Helpmij.nl

Je begint met hey, niet netjes als dit je eerste bericht is.
Er zijn helpers bij ons die zich daar aan storen.
Je bericht staat in de verkeerde sectie dus ik ga het verplaatsen voor jou.
Bekijk bij de volgende vraag even of je in de juiste sectie zit.

en voor deze vraag...veel suc6.

Hangt dat niet af van het feit of je provider met vaste of variabele IP-toewijzing werkt? :confused: Je IP voor de buitenwereld kan evengoed veranderen.

Klopt. Bij sommige providers kan je externe IP-adres op die manier veranderen, bij andere providers houd je altijd hetzelfde IP-adres.

Als je externe IP-adres is veranderd ben je in principe veilig voor hem. Tenzij je weer zijn website bezoekt, hem een e-mail stuurt of een bestandsoverdracht van/naar hem accepteert via MSN (dat zijn allemaal manieren waarmee je achter iemands IP-adres kan komen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan