Hallo ik heb problemen met TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspervm

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
hallo ik heb problemen met TS
(teamspeak)
ik lag als ik praat ik heb zelfde instellingen als server
Codec:
GSM 14.8 Kbit
mijne
GSM 14.8Kbit

Wat versta je onder lag bij TeamSpeak?
Enig vertaging is normaal bij dit medium. Of heb je last van haperingen? Meestal komt dit doordat andere programma's bandbreedte gebruiken.
Niet aan het updaten/dowloaden/skypen/cammen, of andere programma's open die bandbreedte gebruiken?

Wat versta je onder lag bij TeamSpeak?
Enig vertaging is normaal bij dit medium. Of heb je last van haperingen? Meestal komt dit doordat andere programma's bandbreedte gebruiken.
Niet aan het updaten/dowloaden/skypen/cammen, of andere programma's open die bandbreedte gebruiken?
ja haperingen en ik update download upload skyp cam ofzo iets NIET

:s

ik stotter volgens de mensen waarmee ik praat kan het aan me mic liggen of aan mijn geluids instellingen (Ondertussen weer andre TS server want die van -=SAW=- is niet meer leuk :P nu voor GTA SAMP)
Code:
Channel:
 » SA:MP

Topic:

User in channel:
3/50

Codec:
Speex 25.9 Kbit
hier mijn Geluidskaart : Realtek high definition audio ofzoiets mijn mic koop je bij de bartsmit ofzo is goedkoop dingetje maar die moet het tog doen?
mijn codec is nu GSM 16.4 Kbit

Laatst bewerkt:
ik stotter volgens de mensen waarmee ik praat kan het aan me mic liggen of aan mijn geluids instellingen
Dat zou aan de instellingen van de microfoon kunnen liggen inderdaad.
Heb je al de activatie instelling gecontroleerd onder Settings --> Sound input/output settings. Kijk daar eens onder "Voice activation level".

Dat zou aan de instellingen van de microfoon kunnen liggen inderdaad.
Heb je al de activatie instelling gecontroleerd onder Settings --> Sound input/output settings. Kijk daar eens onder "Voice activation level".
dat is allemaal goed als ik praat dan blijft die groen hij gaat dan niet uit tot dat ik uitgepraat ben

Lol

OMG ik wil 150 kb voor mijn stukje wat ik opgenomen heb dat is wat hun horen en wat ik hoor :S

HALLO? miss zien jullie dit als spam maar by my wordt er opgehouden met antwoordne :S

Ik antwoord niet meer omdat ik geen suggesties meer heb.
Helaas.

Hopelijk komt er nog iemand langs die nog een paar opties heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan