Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja haperingen en ik update download upload skyp cam ofzo iets NIETWat versta je onder lag bij TeamSpeak?
Enig vertaging is normaal bij dit medium. Of heb je last van haperingen? Meestal komt dit doordat andere programma's bandbreedte gebruiken.
Niet aan het updaten/dowloaden/skypen/cammen, of andere programma's open die bandbreedte gebruiken?
Channel:
» SA:MP
Topic:
User in channel:
3/50
Codec:
Speex 25.9 Kbit
Dat zou aan de instellingen van de microfoon kunnen liggen inderdaad.ik stotter volgens de mensen waarmee ik praat kan het aan me mic liggen of aan mijn geluids instellingen
dat is allemaal goed als ik praat dan blijft die groen hij gaat dan niet uit tot dat ik uitgepraat benDat zou aan de instellingen van de microfoon kunnen liggen inderdaad.
Heb je al de activatie instelling gecontroleerd onder Settings --> Sound input/output settings. Kijk daar eens onder "Voice activation level".
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.