hallo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
jongen dit duurt wel erg lang hoor, elke dag kijk ik vol spanning of er een mail binnen is met de oplossing maar ik heb op de laatste 2 vragen nog geen antwoord gehad?

ondertussen probeer ik van alles natuurlijk.
opnieuw installeren lukt niet, ik krijg een blauw scherm met de tekst windows is afgeloten om u te beschermen voor space intruders etc..... de ene keer gaat het over de memory catch en de andere keer weer iets anders wat in de bios verandert dient te worden...

nou daar ben ik van af beleven..

2 keer heb ik succes gehad en kreeg ik geen blauw scherm maar dan zegt ie dat ik beter geen 2 os'en kan installeren op de zelfde partitie dus ik weer terug naar het keuze scherm en kies daasr D.

vervolgens krijg ik weer een blauw scherm.

die andere keer kreeg ik ook geen blauw scherm en dacht ik ik installeer xp gewoon in c misschien lukt het dan wel en ja hoor hij ging gewoon verder.
Maar ik krijg de op merking dat wanneer ik xp installeer hij de ander xp eruit gooit en dat daarbij de mogelijkheid bestaat dat de map mijn documenten weg is.
dit mag zeker niet gebeuren want daarin staan alle liedjes (midi) van mij dus ik heb de comp. uitgezet omdat annuleren of terug gaan in deit scherm niet meer mogelijk was.

In mijn documenten zit toch de map mijn muziek en mijn afbeeldingen? of zijn dat apparte mappen en laat xp die ongemoeit?

nou ik hoor het graag want ik zit nu alweer een tijdje te klooien zo..

met vriendelijke groet

marco

En waar gaat dit over? Je hebt een vraag (vragen) gesteld op helpmij maar geen antwoord?

Dan kun je in die vragen zelf reageren zodat je vraag weer omhoog komt maar maak geen nieuw topic aan

foutje dan heb ik per ongeluk op "plaats een vraag"geklikt.

en nu? is nu die hele reeks van gespreks voering nnergens meer te vinden....?

nee toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan