`Halo 1 on line server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Speel regelmatig Halo1 online en ben meestal server,omdat ik meestal een lage ping heb van 30.
Krijg altijd zeer snel players binnen.

Sinds enkele dagen komen er geen players meer op mijn server spelen.

Ik vraag me af of dat ergens aan kan liggen. Firewall staat ingeschakeld, bij de uitzonderinge blokkeringen heb ik Halo aangevinkt.

Zelf kan ik wel bij andere servers spelen.

Ik draai op XPHome.

Wie weet wat ik er aan kan doen?

groet,

Robin

Geplaatst door Robin Hood
Hallo,

Speel regelmatig Halo1 online en ben meestal server,omdat ik meestal een lage ping heb van 30.
Krijg altijd zeer snel players binnen.

Sinds enkele dagen komen er geen players meer op mijn server spelen.

Ik vraag me af of dat ergens aan kan liggen. Firewall staat ingeschakeld, bij de uitzonderinge blokkeringen heb ik Halo aangevinkt.

Zelf kan ik wel bij andere servers spelen.

Ik draai op XPHome.

Wie weet wat ik er aan kan doen?

groet,

Robin

ik heb ook halo 1 wen ik speel ook online

hoe heet die server dan want dan of wat is het IP kijk ik wel ff als ik er op kan komen..

ik heb je niet in het lijstje staan maar als je me het IP nr geeft dan kan ik je toevoegen en waneer ben je meestal online?

Is er eventueel een patch uit gekomen die jij nog niet draait op jou server?

Hallo,
Ben wisselend online, maar meestal tussen 19.00 en 20.30 door de weeks. Weekend zeer divers, soms tussen 11.00 en 13.00 en/of na het avondeten.

Mijn servername is Predator, server-ip is 192.168.0.1:2302

Mijn zoon "Wolverine"komt trouwens wel binnen, maar dat komt waarschijnlijk omdat zijn pc aan mijn pc genetwerkt is.

groet Robin

Ha Realmitch,

Geen idee of er en nieuwe patch uitgekomen is. Ik heb Halo in de zomer 2003 aangeschaft.

Ben bang dat ik niet zo thuis ben in het patch gebeuren, misschien kan je me hierbij helpen, zoals welke patch ik moet hebben e.d.

In het spel bij Settings/About zie ik 'build: 01.00.01.0580 staan.

groetjes,

Robin
:(

Zojuist vanuit de verkenner van Halo update gedaan en kreeg daar de mededeling dat ik versie 1.05 heb.

Wou dit nog even laten weten. Krijg nog steeds geen gamers binnen.

groet,

Robin

Snap er niets van . Vanmiddag zag ik mijn account met dezelfde gegegevens dubbel in de Outlook staan. Heb er 1 verwijdert.

Nu komen er meteen speler bij mij binnen, dus probleem opgelost!

Bedankt voor de moeite in ieder geval helpers.

Groet,

Robin

Probleem blijft

Het is van korte duur geweest dat spelers bij mij binnen kwamen. Het probleem is er weer!

Moeten er misschien bepaalde handelingen gedaan worden voordat spelers bij mij binnen kunnen komen?

Heb sinds maandag een router geplaatst voor netwerk.

Wie weet raad?

groetjes,

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan