Halo Dedicated Server

• Onderwerp starter Onderwerp starter sys88
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sys88

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2004
Hallo mensen.

Ik heb halo voor de pc. En ik wil daar een dedicated server laten draaien. Ik heb de benodigde software gedownload van "microsoft games studio’s". Ik heb de configuratie tekst file ingesteld. Nu wil ik de server laten draaien op mijn computer. Maar ik heb een paar vragen:

- Kan ik Halo (het spel) en de Halo Server laten draaien op dezelfde pc.
- Als ik Halo het spel zelf niet opstart maar de server alleen. (Zie Afbeelding) Krijg ik meerdere malen de melding 0 van de 8.
- Ik heb het geprobeerd via de pc van mijn kennis van mij om mijn server tussen de lijst van de halo servers te vinden. Maar dit was geen succes. Ik kon hem niet vinden.

Wie weet er raad met dit probleem.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door sys88
Hallo mensen.
- Kan ik Halo (het spel) en de Halo Server laten draaien op dezelfde pc.

Dat hangt af of je PC snel genoeg is...Is tie te langzaam dan krijg je lag... Uittesten dus ( wat kan is dat je dan niet in je eigen server kan joinen aangezien dat hetzelfde IP is )

- Als ik Halo het spel zelf niet opstart maar de server alleen. (Zie Afbeelding) Krijg ik meerdere malen de melding 0 van de 8.

Dit houd in dat er nul van de acht spelers in de server zitten, dit is normaal als je hem net aanzet, zodra er mensen in je server komen komt hier dan 1/8, 2/8 enz

- Ik heb het geprobeerd via de pc van mijn kennis van mij om mijn server tussen de lijst van de halo servers te vinden. Maar dit was geen succes. Ik kon hem niet vinden.

Of je hebt een firewall aanstaan of je zit achter een router en dan moet je poorten gaan open zetten, je server zal nu niet zichtbaar zijn en er zal ook niemand joinen

Wie weet er raad met dit probleem.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ADSL van Planet (KPN). En heb hierbij een router ik kan poorten openen doormiddel van de NAT (NAPT Setings) poorten openen. IK heb de keuze uit twee verschillende types. Udp en Tcp. (Zie nieuwe afbeelding) Maar ik weet niet pricies hoe dit werkt en hoe je het moet invullen.

P.S. Poort nummers van halo server weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn dit de poorten voor de multiplayer. Maar er staat niet bij welke poort de dedicated server gebruikt.

:) dat moet hetzelfde zijn hoor, dedicated betekent niks meer dan dat degene die het host niet zelf meespeelt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan