Halo Loopt Vast!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobpik

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
38
hallo..

ik heb net halo gekregen van me oom en hij had hem via het internet gekocht www.goedkoopste winkel ofzo.
maar nadat ik alles gewoon netjes heb geinstaleerd .Klik ik op het icoontje van HALO combat evolved . Het spel start rustig op. Maar als ik nieuwe campaign begin dus ik il single player mode spelen VOOR DE EERSTE KEER loop dat ding( de pc + spel) helemaal vast niks reageert meer ALT +CTRL + DEL lukt zelfs niet meer .Hoe komt dat.? want bij HALO krijg je eerst een filmpje t zien voor je eerste missie zoals bij veel andere games maar op dat moment datr dat filmpje wilt gaan starten zie je alleen het eerste frame en daarna loopt allles vast..? wie helpt me?

ik heb zelf niet zo veel verstand van pc's maar ik houw ontiegeljk veel van games.

greetz
als ik wat te laat reageer moet je me ff maile naar Fbi_supercars@hotmail.com

alvast bedankt..:thumb:
 
De laatste videokaartdrivers en directX downloaden en installeren zou kunnen helpen.
 
ik heb geprobeert videokaart drivers te instaleren want mjn videokaart heet SiS maar ndat ik die videokaart drivers heb gedownload kan ik halo niet eens meer open krygen ..:S omdat ik van die spel me videokaar drivers moet updaten maar ik heb dat al gedaan..:S
weet iemand mischien een goeie site om de videokaart drives van SiS te kunne downloade..??

greetz..
 
en kan je dan ook ff zegge welke driver ik dan prcies moet downloade
want ik heb ECHT GEEN VERSTAND VAN:p
 
Waarschijnlijk zegt Halo dat omdat je een oudere versie hebt geinstalleerd dan je al had.

welke videokaart heb je precies? aan SiS hebben we niet zoveel.

voor het geval je niet weet hoe je het moet zoeken:

Rechtermuisknop op Deze Computer->eigenschappen->tabblad hardware->apparaatbeheer->Beeldschermadaptars-> En wat staat er.

Zonder te weten welke videokaart je hebt kan je moeilijk zeggen welke driver je nodig hebt.
 
om precest zyn stat er dit ..:

SiS 661FX_760_741_M661FX_M760_M741

GREETZ
 
Ik kan niet echt de juiste drivers vinden, Misschien moet je is kijken op de site van je moederbord merk, daar zijn meestal wel drivers te vinden, aangezien je videokaart Onboard is (dat hij dus IN het moederbord zit, en je 'm er niet uit kunt halen)
 
je kan ook dit doen.

Start> Uitvoeren> dxdiag> Tabblad "Beeldscherm" en onder apparaat zie je wat voor video kaart je heb.
 
Maarja, je kan wel veel moeite doen om halo werkend te krijgen, maar aangezien je videokaart niet 1 van de nieuwste/snelste is, is het misschien verstandig om een nieuwe te kopen (als je de wat betere games wil spelen, want verder dan Call of Duty 1 kan je niet met de huidige videokaart).

Maar als je het bij Halo wil houden, moet je even kijken welk moederbord je hebt.
Het makkelijkst is gewoon even Everest downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan