halo online foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
als ik online ga met halo krijg ik soms de volgende foutmelding: wat betekent ze en hoe kan ik ze eventueel wegkrijgen, want ook als ik tegen iemand wil spelen die ik ken, krijg ik dit bericht:confused:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik denk dat jij nog met een oude versie speelt.
Probeer je game eens te updaten naar een nieuwere versie.

ik heb update 1.06 en hoe doe ik dat updaten? want als ik naar multiplayer ga, dan zegt hij : checking for updates, maar hij gaat dan gwn door. zou het ook hierdoor komen dat ik in het spel zelf maar 1 of 2 bladzijden met servers zie? die vriend ziet er 30, maar in gamespy zie ik er ook 700 servers alleen kan die vriend mij niet zien als ik server ben, en dat zou tog wel de bedoeling moeten zijn

het is ook zo dat als hij mijn ip-adres intikt, mij wel ziet, maar dan zegt in plaats van older, newer. dus ook die update? maar wie is er dan minder up to date, hem of ik?

kzal dan maar es ff een originele cd van halo installeren:p, kzit nu met een kopie, tzal ook daaraan liggen wrs:confused: als ik nu een originele cd installeer, is het dan mogelijk om de cd-key die al door iemand anders is gebruikt, nog ens te gebruiken?en indien dit niet lukt, en ik een cd-key van bearshare afhaal, zal ik dan tog nog al die servers vinden?

Nou, met een key die iedereen heeft gaat het niet lukken denk ik.
Als je met z'n tweeën één key gebruikt gaat het misschien nog wel maar dan moet je natuurlijk niet tegelijk online zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan