Halo pc - Multiplayer weinig servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

haverkampje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2004
Hoi,

Ik heb enkele weken geleden halo voor de pc gekocht. En ik moet zeggen dat de multiplayer games erg gaaf zijn. Probleem is alleen dat ik op zijn max 10 beschikbare servers per x zie. Als ik bij een maat van me ga kijken dan heeft hij er wel over de 100!

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? En of ik er wat aan kan doen? Ik heb een legale versie!

bvd

Volgens mij komt dat omdat je een oudere versie op hebt zitten. Download eens de nieuwste patch!

Dat heb ik pas nog gedaan. Ik heb nu versie 1.06 maar ik zie geen verschil in aantallen servers.

Mm, raar, heb je wel de goede poorten in je modem/router openstaan en zit je firewall niet tegen te werken? Die servers DIE je vindt, hebben die een lage ping?

je kan je filters ook hebben staan bijv: hoger dan 100 ping en dat er maar weining servers zijn met 100 ping

Filters staan niet aan

Wat betreft open poorten op mn modem - ik heb een standaard kabelmodem waar ik niks aan heb aangepast (weet niet eens of dat kan!).

en of ik het nu met firewall aan of uit probeer, maakt geen verschil.

Wat die ping betreft - weet ik niet zeker, op het moment zie ik namelijk helemaal geen servers! Maar ik meen me te herinneren dat dat wel varieerd van onder en boven de 100. Ook heb ik meestal 2 of 3 servers waar geen ping bij staat.

Wat wil dat eigenlijk zeggen die ping? Hoe lager hoe beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan