Halo Reach Online 4GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtr1998

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hallo,
Ik ben in het bezit van een Xbox 360 Slim 4GB en had een vraag. Ik wou Halo Reach kopen totdat ik berichten op internet las dat online spelen niet werkt bij de 4GB versie. Deze berichten waren echter uit 2010 en er stond bij dat er aan een oplossing werd gewerkt. Is dit probleem inmiddels opgelost? Word een usb-stick van 16GB ook gezien als een hard-disc?
Alvast bedankt,
Daniël.

Van Eurogamer:
Zelfs het 4GB interne geheugen uitbreiden met een geheugenstick biedt geen soelaas: "One or more players do not have the hard drive required for this game type," valt er in dat geval nog steeds te bewonderen op je beeldscherm.

Heb zelf geen slim, maar ik zou wel kunnen kijken wat ie doet als ik de HDD eraf haal. Heb ik alleen mijn ingebouwde 256MB o.i.d.

Hmm, veel Halo's in de map maar Reach is voor een 2e leven bij de Gamemania gedumpt hoor ik van mijn broertje. Sorry :(

Is 2e hands een optie? Scheelt geld en meestal zijn die versies wat makkelijker te ruilen. Gamemania, Nedgame en de Free Record Shop hebben een 2e hands sectie.

Ik heb bij de Free Record Shop gekeken, maar daar was hij niet. Nu heb ik hem op Marktplaats voor 12,- euro inclusief verzendkosten gekocht. Ik zag trouwens dit bericht op internet: klik. Bedankt voor je hulp!

Ah mooi, de update is er inmiddels dus. 12 Euro is een mooie prijs, veel gameplezier :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan