Halo trail mod gaat niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Ik heb in de halo trail versie een mod geinstalleerd en die gaat er nu niet meer uit herinstalleren helpt niet dat heb ik al tig keer geprobeerd en dan is die voor 1 keer weer goed en als ik dan nog een keer multiplayer doe zit die er weer in.
hoe krijg ik die mod eruit?

ik heb geen idee wat de naam was van de mod ik weet alleen dat banshee's tanks zijn geworden en er allemaal bruggetjes in de lucht zijn en je heel hoog springt.

mvg,
kevin10

edit: ik heb inmiddels de mod gevonden hij heet Sky Base Mod

http://www.moddb.com/mods/halo-trial-sky-base

Laatst bewerkt:
misschien is je probleem alweer opgelost, zoniet dan zou je kunnen kijken in de halo map waar de mods staan en m handmatig zelf deleten.

mocht je er toch niet uitkomen dan kun je altijd de makers van een mod zelf benaderen, deze zijn altijd hulpvaardig , de meeste althans.
ook al zullen ze de vraag hoe je hun mod weer delete wat minder leuk vinden, lol.

dus, gewoon die gasten schrijven,

heb even gechecked en hun website schijnt niet meer beschikbaar te zijn, en er is geen vermelding van hun adres. wat dan nog rest is op Moddb bij hun Profile te kijken, en daar dan op de optie te klikken van Send message, dan mail je hun ook direct.

ben zelf een modder/leveldesigner,
succes

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan