halverwege sp2 stop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwind

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
als je halverwege downloaden moet stoppen ,moest weg!,
en heb geannuleerd is alles dan weg? sp2

j

jah, dan zal alles weg zijn. en zul je overnieuw moeten beginnen.

Hoe heb je dit gedaan? Gewoon downloaden of via de windows update.

Als je het via de windows update hebt gedaan, dan gaat hij weer verder als je weer op update klikt. (heb het vorige week nog geprobeerd na 3x vastlopen oude pc, ging gewoon weer verder)

Als je hem "los" gedownload hebt, dan ben je hem kwijt, tenzij je een download accellerator programma gebruikt. Die gaat later ook weer verder.

via een link hier ergens gevonden.
verwijzend naar sp2 wel groot 250/260 mb voor IT
en gedrukt op ,download ,

Dan ben je hem kwijt helaas. Je kunt sinds vandaag ook sp2 via de windows update downloaden.

Je zult opnieuw moeten beginnen, maar ik raad je aan om het via start, help en ondersteuning, de nieuwste updates via de website ...... te nemen, en niet meer via die link te werken.

Mocht je onverhoopt moeten stoppen, dan gaat hij de volgende keer weer verder.

(ik hoop dat je breedband hebt, en niet via telefoontikken werkt :confused: )

Als het je niet lukt via start, help en ondersteuning, dan kun je ook deze link http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=nl aanklikken. Dan ga je daar ook automatisch heen.;)

Laatst bewerkt:
TROUWENS DOET NORTHON SYSTEM 2004 ANTIVIRUS HET DAARNA NIET MEER?? LAS IK ERGENS???

Niet zo schreeuwen daar heeft norton wel een patch voor als het niet meer werkt.

Dat verschilt bij iedereen. Je krijgt een firewall toegewezen via SP2, maar als je dit niet wilt kun je dat aangeven. Dan kun je met je eigen systemworks werken.

De 1 heeft wat probleempjes na sp2, de ander niet. Ik heb nog geen last.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan