Hama DVD-/CD Labels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik heb 20 DVD-/CD Labels glossy van Hama. Spijtig genoeg ondersteunt Nero Cover Disigner deze labels niet. Mijn verkoper deed mij een sjabloon downloaden van de Hama-website en zegde me dat ik dat sjabloon dan moet bewerken met Word Lay out.

Dat downloaden van het sjabloon is geen enkel probleem geweest maar kan iemand mij nu zeggen hoe ik dat sjabloon nu moet bewerken in word? Tekst opplaatsen, achtergrond bij- of invoegen, kleur geven en veranderen, .......

Bedankt alvast voor de ev. raadgevingen. :thumb:

Je kan proberen met bestand openen en dan dat sjabloon en dan zal het zich wel uitwijzen hoe het moet.
Je moet wel kiezen voor bestandstype: wordsjabloon anders zie je het bestand niet staan.

Het openen van het sjabloon in Word is geen probleem en de cursor staat lustig te knipperen in de linkerbovenhoek. Maar schrijven op het label lukt mij niet. En dat was precies mijn vraag: hoe kan ik op het CD-label nu een tekst aanbrengen, een (gekleurde) achtergrond toevoegen, ... Kortom: hoe maak ik nu een label zoals dat gaat in Nero Cover Designer? Of kan ik dit sjabloon gebruiken in Nero? En zo ja: hoe? :(

Het probleem is dat ik dat sjabloon niet ken.
Kan je meer info geven erover ol eventueel zeggen waar je dat vandaan hebt.
Er anders nog talrijke andere progs waar je labels mee kan maken: google eens!

Het sjabloon is te vinden op de website van Hama: www.hama.de en op onderstaande link.

http://www.hama.de/portal/articleId*29795/action*2598

Het gaat over hun artikel 50475 en de download geeft het sjabloon in WORD. Alleen weet ik niet hoe het nu verder moet.

Danke voor de eventuele aanwijzingen.

Ook akkoord dat er nog andere progs zijn waarmee labels te maken zijn maar ik heb nu eenmaal die labels van Hama en die wil ik nu toch wel gebruiken.. (Hebben mij samen € 23 gekost!!)

Ik krijg die website niet open.
Even wachten tot straks en dan probeer ik opnieuw.

Je komt ook als volgt op de sjabloon:
www.hama.de
bij "suche" invullen: 50475
Klikken op: 00050475 Etiketten fur CD-Roms und ....
Klikken op: Seiten, downlaods & dokumente
Klikken volledig onderaan rechts op "Download" WORD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan