Hamachi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfcry

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
heey,
kan iemand mij helpen met mijn probleempje.
telkens als ik met far cry 2 via hamachi met een paar vrienden ga, dan krijg ik steeds technical difficulties en dit resulteerd meestal in een disconnect.
maar als ik dan direct opnieuw naar de server zoek vind ik ze gewoon weer!
dus het ligt niet aan mijn internet verbinding, want ik kan gewoon op internet en hamachi staat dan nog aan want ik kan wel via hamachi berichten naar hun sturen :S :shocked::(
weet iemand waardoor dit kan komen?
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hamachi

Hey wolfcry,

Wat is jouw internetverbinding? Draadloos kan namelijk problemen opleveren uit mijn ervaring :)

Jeff

heey,
kan iemand mij helpen met mijn probleempje.
telkens als ik met far cry 2 via hamachi met een paar vrienden ga, dan krijg ik steeds technical difficulties en dit resulteerd meestal in een disconnect.
maar als ik dan direct opnieuw naar de server zoek vind ik ze gewoon weer!
dus het ligt niet aan mijn internet verbinding, want ik kan gewoon op internet en hamachi staat dan nog aan want ik kan wel via hamachi berichten naar hun sturen :S
weet iemand waardoor dit kan komen?
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
jah,
het is inderdaad draadloos, maar als ik gedisconnect word staat hamachi nog aan, ik kan ook gewoon berichten sturen over hamachi, en ik kan gewoon op internet, dus daar ligt het niet aan.

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat al je instellingen van Hamachi al goed staan?

ja,
want ik heb eerst twee maanden gewoon via hamchi kunnen spelen, en fifa doet het wel over hamachi.
dus het licht niet aan de hamachi instellingen.

Hopelijk kan iemand anders je hier dan helpen, lijkt me een irritant probleem.

probeer anders de poort te openen van Far Cry 2.... Volgens mij is dat poort 49001-49002 TCP/UDP en 49124 UDP

Wie niet waag wie niet win...

Veel succes Nick:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan