hunterrules
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 18 jul 2007
Hoi iedereen
Feiten :
Ik heb windows xp
Ik zou graag via hamachi netwerkgames willen spelen
Probleem :
In bv : Diablo 1 : ik kies lan game (ik heb IPX installed op de Hamachi verbinding)
Ik kan een game createn.
Niemand ziet mijn game in het spel.
Ik zie niemand anders zijn created game in het spel.
Feiten :
Er is een goede netwerkverbinding, ik zie hun in Hamachi zelf, en zij mij ook
Ik KAN verbinding met hun ,maar alleen als ik kies voor een verbinding te maken via een ip-adres (datgene wat door Hamachi toegekend is).
Helaas hebben weinig spellen een werkende 'connect to IP' functie.
Vraag :
Wat zou ik kunnen doen zodat ze mij toch zien als ik een netwerk creëer ? Met de verbinding is dus niks mis, ik heb waarschijnlijk iets kleins niet gedaan ...
Mijn Systeem: draait op Windows XP, Service pack 2.
Ik heb Windows firewall de games als uitzonderingen laten toestaan, ik heb ze zelfs al uitgezet. ik heb geen andere firewalls of virusscanners runnen.
Ik heb ADSL, via een box die zowel mijn telefoonverkeer als mijn internetverkeer regelt.
mijn pc is met die box verbonden via een LAN-verbinding.
Mochten jullie iets weten, ik zou jullie eeuwig en drie dagen dankbaar zijn. :love:
MVG,
Dimi
Feiten :
Ik heb windows xp
Ik zou graag via hamachi netwerkgames willen spelen
Probleem :
In bv : Diablo 1 : ik kies lan game (ik heb IPX installed op de Hamachi verbinding)
Ik kan een game createn.
Niemand ziet mijn game in het spel.
Ik zie niemand anders zijn created game in het spel.
Feiten :
Er is een goede netwerkverbinding, ik zie hun in Hamachi zelf, en zij mij ook
Ik KAN verbinding met hun ,maar alleen als ik kies voor een verbinding te maken via een ip-adres (datgene wat door Hamachi toegekend is).
Helaas hebben weinig spellen een werkende 'connect to IP' functie.
Vraag :
Wat zou ik kunnen doen zodat ze mij toch zien als ik een netwerk creëer ? Met de verbinding is dus niks mis, ik heb waarschijnlijk iets kleins niet gedaan ...
Mijn Systeem: draait op Windows XP, Service pack 2.
Ik heb Windows firewall de games als uitzonderingen laten toestaan, ik heb ze zelfs al uitgezet. ik heb geen andere firewalls of virusscanners runnen.
Ik heb ADSL, via een box die zowel mijn telefoonverkeer als mijn internetverkeer regelt.
mijn pc is met die box verbonden via een LAN-verbinding.
Mochten jullie iets weten, ik zou jullie eeuwig en drie dagen dankbaar zijn. :love:
MVG,
Dimi