Hamachi Werkt niet:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daa12

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
Berichten
68
Hallo,

Jullie weten al dat er al een vraag is met Hamachi werkt niet is, ik heb dat
vaak gelezen en alle dingen geprobeerd die jullie hadden verteld aan hem.

Maar het werkte niet echt bij mij , heb ook Windows firewall uitgezet en bij de andere persoon ook.
Ik speel minecraft soms en heb nu een server gemaakt om soms gezellig met wat vrienden dingen te bouwen, en voor school
als ik me verveel dat ik via hamachi die ik thuis host en dan via dat ip even online kan met wat vrienden om het te spelen!

Wat het probleem is , Mijn vriend kan mijn server niet zien , kan geen verbinding maken. bij minecraft: Can't Reach the server
dat ligt dus aan dat ik met hem niet kan pingen via Hamachi (denk ik dat het daar aan ligt.)

Mijn vraag is? wat kan ik nog proberen om het goed te krijgen . Want ik zou het graag willen op mijn
eigen pc willen runnen en niet een poort open maken zonder hamachi te gebruiken , want dan zal ik op me ouders
computer moeten en heb al vaak geprobeerd om het op die computer te proberen: een poort te open : maar mijn
ouders stemmen daar niet mee in. Heb vaak uitgelegd dat niet kwaad kan (ja niks is veilig maar ik denk dat jullie snappen wat ik bedoel?)

Dus graag zal ik het met Hamachi doen op mijn eigen computer.
Paar details die ik al heb geprobeerd;

- Windows firewall bij mij en de persoon waarbij ik niet mee kan pingen uitgezet
- Heb bij details bij mij en mijn vriend de instellingen veranderd bij hamachi
compressie en codering en wachtwoord die dingen ingeschakeld en toegestaan.
- Nieuw Netwerk id gemaakt en geprobeerd.
- Paar keer hamachi opnieuw opstarten en dan weer proberen te pingen.
wat vele zeggen ligt aan firewall , Hamachi toegestaan in firewall + firewall uitgezet.

Wat moet ik doen? Of kan hier niks meer gedaan worden , want dan zal ik
toch poort open zetten om te kunnen spelen met me vrienden!

Alvast bedankt voor het beantwoorden,

Gr , Daa

Edit: Ps: Ik heb op school ict maar 10 uur in de week : en dan heb je soms even geen zin meer dan wil je even iets anders doen
dan alleen maar beetje word , anderen microsoft progamma's te doen. en vele spelen minecraft bij ict.
 
Laatst bewerkt:
Maak een nieuw netwerk aan, speciaal voor hem. Lukt het nog niet, herinstalleer je hamachi volledig, en wis je IP. Maak wel kenbaar dat je je IP veranderd. Vervolgens doe je wat je normaal deed.
Je kan ook een alternatief gebruiken nl. Tunngle. Het maakt niet uit in welk netwerk je zit, het beste in dat van Minecraft. Je moet zorgen dat al je spelers in hetzelfde netwerk zitten. Vervolgens werkt het hetzelfde met het IP. dat begint met 7.XX.XXX.XXX
Als je hulp nodig hebt, laat het me weten ;)
 
Hoi MrAndy,

Ik heb zoals u zei een netwerk gemaakt alleen voor hem en mij maar dat werkte ook niet.
Ik had ook met een ander persoon geprobeerd en daar lukte het pingen.

Nu ga ik trunngle proberen ik hou u op de hoogte als het niet of wel lukt.
Bedankt voor het snelle reageren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan