hamachi ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Een vriend heeft een eigen spel op internet
Voordat ik het kon spelen moest ik eerst hamachi (?) installeren.
Nou is mijn vraag, is dat niet schadelijk en is dat wel gratis ?
Want iik snap er niks van :rolleyes:

Gr Steff

Sterker nog hamachi is zelfs veilig genoemd door www.grc.com (http://www.grc.com/SecurityNow.htm ongeveer op 3/4e van de pagina titel Hamachi "Rocks")

Het is een vpn oplossing die je nouwelijks zelf hoeft te configureren. Hierbij word het verkeer versleuteld met sterke versleuteling waardoor het ook niet af te luisteren is.
En toch zit je op 1 omgeving.

Bij het installeren vraagt hij nog een vraag in de trend van "Onveilige windows services blokkeren" en zorg dat hij dat doet. anders loop je de kans dat andere mensen die meespelen in het spelletje jou pc op kunnen.

Zelf gebruik ik hem voor Command and Conquer: Generals en Zero Hour omdat die gewoon niet door een dubbele firewal te krijgen zijn zonder gebruik van de EA servers.

Hamachi is gratis, maar je kunt ook betalend lid worden. alleen bij drukte op het netwerk gaan betalende gebruikers voor op niet betalende. hiernaast zijn er nog een paar andere verschillen maar als NIET betalende gebruiker heb ik nog nooit last gehad

Laatst bewerkt:
Ja...

Hamachi is onveilig het is niet te vertrouwen en zorgt voor schade beschadigt je pc en vernielt je bestanden vernielt alles wat jij mooi vind het is mij overkomen eerst gaat het goed en dan gaat het slecht mijn virus scanner gaf ook aan dat hamachi onveilig is er proberen men mijn pc te hacken en allerlijk dingen te doen ik krijgt virusen van die hamachi mijn tip: download never nada hamachi heb je het wel verwijder het direct (ik heb een nieuwe pc niet eens een jaar en nu ) ongelofelijk toch? ik zou het niet downloaden niet er aan denken en nooit maar ook nooit geloven als iemand zegt dat het veilig is mijn tip voor jullie hopelijk heb ik de meeste nog wel gered.

Laatst bewerkt:
Veilig

Himachi is volkomen veilig als je het gewoon installeerd (zonder de aangevinkten boxjes uit te klikken(deze staan automatich aangevinkt)).

Je kan hier zoizo GEEN virussen door krijgen :D

Het is door meerdere mensen onderzocht en het is volkomen veilig.(Als je het met de normale configuratie instaleerd!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan