handgeschreven

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Wat moet ik allemaal downloaden om handgeschreven te doen in MSN 7.0. Moet ik alle 3 de dingen downloaden of alleen de bovenste?

Kompas

Geplaatst door kompas
Wat moet ik allemaal downloaden om handgeschreven te doen in MSN 7.0. Moet ik alle 3 de dingen downloaden of alleen de bovenste?

Wat bedoel je met die drie dingen?

MSNplus hoeft niet als je msn 7.0 hebt. Als je hier voor kiest let dan op dat je het installeerd zonder sponsors. Dit is i.v.m. spyware.

Waarschijnlijk heb je .Net Framework niet geïnstalleerd. Dit is te downloaden via: -->Klik<--

Oh op die site die ik had gegeven die onderste link staat volgens mij iets over van

Instaleer wel eerst MSN Plus voordat je MSN handgeschreven download

Geplaatst door winnie de pooh
Oh op die site die ik had gegeven die onderste link staat volgens mij iets over van

Instaleer wel eerst MSN Plus voordat je MSN handgeschreven download
Het zal wel aan mij liggen, maar op onze andere computer heeft nooit msn plus gestaan, maar hebben we wel die handgeschreven berichten. Dit zit zover ik weet gewoon bij msn 7.0 inbegrepen.

Wanneer je toch kiest om msn plus te nemen download hem dan via de volgende link: http://www.msgplus.net/download.php
Deze is nieuwer (ook al staat er bij die andere dat het de nieuwste is. Verder werkt de link in dat bericht ook niet.

nee dat is voor tabletpc's. Maar in elk geval bedankt.

Het lukt me niet meer. Ik heb alles gebrobeerd maar de pc weigert het:-(

Iemand nog een tip?

En waarom werkt het niet gewoon met MSN 7.0???

Kompas

Geplaatst door rve123

Het zal wel aan mij liggen, maar op onze andere computer heeft nooit msn plus gestaan, maar hebben we wel die handgeschreven berichten. Dit zit zover ik weet gewoon bij msn 7.0 inbegrepen.

ja dat kan best ik weet het niet zeker.

@t kompas. wat lukt niet meer? om het te instaleren en wat weigert de pc?

MSN wil gewoonniet handgeschreven doen. Iedereen die ik ken kan dat en heeft gewoon msn 7.0 geinstalleerd. Als ik op het tekentje handgeschreven klik komt er een melding dat ik iets moet downloaden. Dat heb ik allemaal gedaan. Waarom zit het niet gewoon zoals bij anderen standaard in MSN?

Heel erg bedankt
Kompas

nee journal viewer werkt ook niet.

ik ben nou al 3 uur bezig en niets werkt. Ik heb XP. alle updates. MSN. 7.0.

WAAROM WIL HET NIET!!!!!!!!!!

Dan mag je even proberen om msn opnieuw te installeren.

Ga naar een account met beheerdersrechten

Opnieuw installeren.

Er zijn meerdere manieren om msn (en msn plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel msn plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1.1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
1.2. Start de computer opnieuw op.
1.3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
1.4. Start opnieuw op.
1.5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
1.6. Installeer msn (eventueel msn plus).
1.7. Start opnieuw op.
1.8. Kijk of msn het nu goed doet.

Bij de twee volgende stappen tussen het verwijderen en installeren ook opnieuw opstarten.

2.1. Verwijder windows journal viewer via software en installeer deze opnieuw (downloaden via de eerder genoemde link).
2.2. Verwijder .net framework via software en installeer deze opnieuw (downloaden via de eerder genoemde link).

Is wat werk maar succes.

heel erg bedankt maar nope resultaat.
Ik heb het precies zo gedaan als jij mij zei.

Als ik op het tapbladdruk dan komt er een window dat ik vanalles moet installeren:-(

Dat heb ik dus allemaal gedaan.

Maar wat heeft JournalViewer met MSN te maken!!!!!!!!!!????????

Het werkt wel na nog een update. Maar ik weet zeker dat een aantal mensen dat niet hebben gedaan. Een paar vrienden van mij hadden slechts msn 7.0 en het werkte. En geloof me!! Die jongens die weten amper hoe een pc aan gaat:-) je snapt wat ik bedoel.

Wat betreft journalviewer ik denk dat dat moet omdat je in die software kan schrijven met een pennetje. Net als in MSN. Wellicht is dat het. Vind het alleen jammer dat MS mij nou dat programma laat installeren en niet gewoon 1 progje hebben gemaakt wat alles goed zet.
En dan het liefst in msn ingebakken. Maar goed ik ben er uit.

Heel erg veel bedankt.

Kompas

(en nou is er niemand online om het te proberen):-(

Ik heb msn plus geinstalleerd, maar als ik de opstart van internet pagina verander in een andere naam, dan kreeg ik een balk onder in mijn scherm waar ik niet van af kwam, dus systeem herstel uitgevoerd maar dat hielp niet, daarna heb ik hitmanpro er over heen laten draaien en dat gaf toch een problemen wat hij allemaal verwijderd had, nu loopt mijn systeem weer goed..

Geplaatst door humpe
Ik heb msn plus geinstalleerd, maar als ik de opstart van internet pagina verander in een andere naam, dan kreeg ik een balk onder in mijn scherm waar ik niet van af kwam, dus systeem herstel uitgevoerd maar dat hielp niet, daarna heb ik hitmanpro er over heen laten draaien en dat gaf toch een problemen wat hij allemaal verwijderd had, nu loopt mijn systeem weer goed..
Dan heb je msnplus met sponsors geïnstalleerd. Dit is iets waar je goed op moet letten.

Installeer msn plus zonder sponsors.

In msn plus zitten extra functies.
Je kan zelf extra statussen toevoegen (met sneltoets), er wordt een gebeurtenissenlogboek bijgehouden, meldingen bij het afmelden en veranderen van de naam. Je kan contactpersonen een andere naam geven (deze is alleen voor jou te zien in het venster contactpersonen) en er zijn er nog een paar. Er zijn ook allemaal plug-ins voor.

Het is vooral leuk en soms ook handig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan