Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door kompas
Wat moet ik allemaal downloaden om handgeschreven te doen in MSN 7.0. Moet ik alle 3 de dingen downloaden of alleen de bovenste?
Het zal wel aan mij liggen, maar op onze andere computer heeft nooit msn plus gestaan, maar hebben we wel die handgeschreven berichten. Dit zit zover ik weet gewoon bij msn 7.0 inbegrepen.Geplaatst door winnie de pooh
Oh op die site die ik had gegeven die onderste link staat volgens mij iets over van
Instaleer wel eerst MSN Plus voordat je MSN handgeschreven download
Geplaatst door rve123
Het zal wel aan mij liggen, maar op onze andere computer heeft nooit msn plus gestaan, maar hebben we wel die handgeschreven berichten. Dit zit zover ik weet gewoon bij msn 7.0 inbegrepen.
Geplaatst door kompas
nee dat is voor tabletpc's. Maar in elk geval bedankt.
Het lukt me niet meer. Ik heb alles gebrobeerd maar de pc weigert het:-(
Iemand nog een tip?
En waarom werkt het niet gewoon met MSN 7.0???
Kompas
Voor het probleem ga ik nog even verder denken. Ik weet niet precies waarom jounal viewer geïnstalleerd moet worden maar kijk ook even hiernaar: http://www.helpmij.nl/forum/search....d=838970&sortby=lastpost&sortorder=descendingGeplaatst door kompas
Maar wat heeft JournalViewer met MSN te maken!!!!!!!!!!????????
Dan heb je msnplus met sponsors geïnstalleerd. Dit is iets waar je goed op moet letten.Geplaatst door humpe
Ik heb msn plus geinstalleerd, maar als ik de opstart van internet pagina verander in een andere naam, dan kreeg ik een balk onder in mijn scherm waar ik niet van af kwam, dus systeem herstel uitgevoerd maar dat hielp niet, daarna heb ik hitmanpro er over heen laten draaien en dat gaf toch een problemen wat hij allemaal verwijderd had, nu loopt mijn systeem weer goed..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.