Handige manier drivers updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hallo allemaal,

Heeft iemand een handig programmatje om te helpen met het updaten van mijn drivers?
Anders moet ik ze allemaal apart gaan zoeken, maar ik zoek een makkelijke manier.

Device Doctor is gratis en Driver Genius Pro is betaald. Ik zou indien mogelijk zeker voor de laatste gaan......

Hoi,

Gewoon op de site van merk pc of notebook die hebben vaak ook al een automatische update service ,en over het algemeen zou alleen de videokaart in aanmerking komen voor een update voor de rest zou ik alle laten zo als het is als het goed functioneert .

De meeste fabrikanten zoals Intel, NVIDIA, AMD, maar ook leveranciers als Dell hebben tegenwoordig op hun websites de mogelijkheid om je hardware automatisch te laten herkennen en te controleren of je drivers up-to-date zijn.
Als ik jou was zou ik hier mee beginnen, waarbij ik er van uit ga dat je ongeveer weet van welke fabrikanten er wat er in je computer zit.
Dit is denk ik veiliger dan een programmaatje die het probeert en straks met de verkeerde drivers komt.

Inderdaad, alleen werkt dat nog niet op Windows 8, en hebi k het liefst zelf zo weinig Asus zooi op mijn PC :)

Hmm merkwaardig, Asus heeft voor mijn moederbord al aardig wat drivers voor Windows 8 op de website geplaatst.
Ik ben daar trouwens erg blij mee aangezien ik zelf ook een Windows 8 gebruiker ben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan