Hallo mensen,
Van Ferenc de 'opdracht' gekregen dit als individuele vraag te stellen:
Ik heb een probleem met een testbestand van menu's, misschien dat iemand 't licht wel ziet...
Er is een 'Testbestand' bijgevoegd
Op Blad "Home" komt een menu (=Userform1) te voorschijn in het bestand met 3 knoppen
Button 1, 2 en 3
Als ik op Button 1,2 of 3 klik, krijg ik weer een menu (= altijd Userform2)
(userform2.show)
Userform2 is een menu met de buttons 4 en 5
Nou probeer ik sheets te selecteren op de volgende manier:
Klik op button 1 op userform1, dat geeft userform2 met de buttons 4 en 5 (dit lukt al)
Als er wordt geklikt op button 4 en de button ervoor was button 1, ga dan naar blad 2.
Als er wordt geklikt op button 5 en de button ervoor was button 1, ga dan naar blad 3.
Als er wodt geklikt op button 4 en de button ervoor was button 2, ga dan naar blad 4.
Als er wodt geklikt op button 5 en de button ervoor was button 2, ga dan naar blad 5.
etc...
nou het waarom: anders worden mijn menu's veel te groot. Is dit haalbaar??
tx!
Jarod
Van Ferenc de 'opdracht' gekregen dit als individuele vraag te stellen:
Ik heb een probleem met een testbestand van menu's, misschien dat iemand 't licht wel ziet...
Er is een 'Testbestand' bijgevoegd
Op Blad "Home" komt een menu (=Userform1) te voorschijn in het bestand met 3 knoppen
Button 1, 2 en 3
Als ik op Button 1,2 of 3 klik, krijg ik weer een menu (= altijd Userform2)
(userform2.show)
Userform2 is een menu met de buttons 4 en 5
Nou probeer ik sheets te selecteren op de volgende manier:
Klik op button 1 op userform1, dat geeft userform2 met de buttons 4 en 5 (dit lukt al)
Als er wordt geklikt op button 4 en de button ervoor was button 1, ga dan naar blad 2.
Als er wordt geklikt op button 5 en de button ervoor was button 1, ga dan naar blad 3.
Als er wodt geklikt op button 4 en de button ervoor was button 2, ga dan naar blad 4.
Als er wodt geklikt op button 5 en de button ervoor was button 2, ga dan naar blad 5.
etc...
nou het waarom: anders worden mijn menu's veel te groot. Is dit haalbaar??

tx!
Jarod