Handleiding Casema kabelinternet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubengraafland

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Hallo,

Een zus van mij heeft een laptop. Verdere specificaties weet ik ook niet.

Maar als ze de cd van Casema erin doet gebeurt er niets. Ze heeft al een setup geprobeert maar dat is weer van Outlook. Dus; wie kan een handleiding van Casema of een screenshot van de cd maken en dan aanwijzen welke setup ze moet proberen?

Ik heb al gezocht hier en op google maar daar kan ik niets vinden .

Laatst bewerkt:
Eerst was het Windwos ME. Maar ze heeft haar laptop als het goed is ingeruild om dat in die andere geen netwerkkaart zit dus ze heeft dank ik XP of ME

Dit zou hem moeten zijn

Bijlagen

• casema.gif
    casema.gif
    59,2 KB · Weergaven: 48
Als ze een netwerkkaart heeft dan moet ze eff kijken welk modem ze heeft

Motorola is een wit staand model com21 is zwart.

Bij de motorola moet je de modem software installeren die op de cd staat NIET de ie en outlook!!

Com21 met winxp moet je geen cd gebruiken maar een pppoe verbinding maken met de wizard
com21 met win me of lager wel de cd instaleren en dan ook de modem software

Bij de motorola moet je de modem software installeren die op de cd staat NIET de ie en outlook!!

Maar zij dacht setup is instaleren. Dus daar klikte ze op. Maar dat was dus de verkeerde :(:(

setup moet je ook op klikken

je krijg dan 3 plaatjes van modem te zien en dan moet je dus het goede modem aanklikken en dan staat er onderin een regeltje modemsoftware installeren daar moet je op drukken

Okey,

Bedankt voor de moeite en ze zal morgen wel dit forum bekijken. En als het nog niet lukt dan horen jullie het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan