handleiding frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie91

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
is er iemand die een kleine handleiding heeft van het programma frontpage

Scrollbars krijg je door je frame grootte variabel te maken (dus geen vaste grootte)

Submenu's zou ik in frontpage zo snel niet weten. Ik gebruik daar een tooltje voor wat ik lang geleden op internet heb gevonden.

En ik heb indertijd een boek gekocht, heeft me goed op gang geholpen. Tegenwoordig zou ik eerst effe googlen. Met bijvoorbeeld frontpage help vind je deze site.
Ron

Laatst bewerkt:
re:

Scrollbars krijg je door je frame grootte variabel te maken (dus geen vaste grootte)

Submenu's zou ik in frontpage zo snel niet weten. Ik gebruik daar een tooltje voor wat ik lang geleden op internet heb gevonden.

En ik heb indertijd een boek gekocht, heeft me goed op gang geholpen. Tegenwoordig zou ik eerst effe googlen. Met bijvoorbeeld frontpage help vind je deze site.
Ron

hoe maak ik een variabial

en kun je dat tooltje emailen naar mij ?

Allwebmenu is zo'n tool om dropdown menu's te maken.
Het kan integreren in Frontpage.

Wat de scrollbars betreft kun je ook een iframe gebruiken, als je verder niet met frames wil werken.
Door de pagina(die in het frame getoond wordt) langer te maken dan het iframe wordt er automatisch een verticale scrollbar getoond.

Een horizontale scrollbar wil je denk ik niet, dat maakt meestal een rommel van de site.
In frontpage heet dit in line frames(menu invoegen), zie de helpfunctie voor meer info
mvg leo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan