handleiding gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik ben op zoek naar een Nederlandstalige handleiding voor een Emtec N200
wie kan mij helpen? alvast bedankt

Ja ik heb ook gegoogled maar wat je nu laat zien is een engelstalige handleiding en ik begrijp enkel Nederlands daarom mijn vraag

Beste mensen, als TS het zelf al gevonden zou hebben had hij hier niet geweest. Verder is niet iedereen handig in het zoeken met Google en ziet vaak door de bomen het bos niet meer.
Vraagstellers wijzen om Google te gebruiken is niet nodig. Als je antwoord hebt op een vraag geef die dan zonder onnodige toevoegingen.

Dan nu een opmerking op persoonlijke titel, Google Translate is totaal ongeschikt voor het vertalen van complete handleidingen. Losse woorden gaat nog maar dan houd het op.
Heb even op de Emtec site gekeken en ook daar is geen NL handleiding. Wat ik wel kan vinden is dat er een CD bijgeleverd is waarschijnlijk. Staat daar geen NL op dan houd het helaas op.

Laatst bewerkt:
Tja, maar iemand kan zelf ook wel zoeken toch? En zeg er dan bij als je zelf al gezocht heb, dat je de Nederlandse versie NIET kan vinden. Of zeg erbij wat je zelf hebt gedaan om het te vinden, dan weten wij ook wat meer.
Hoe vaak zie ik dat hier niet, kunnen ze het zelf niet vinden, ja, ja..............zoek je het op worden in google, dan vind je het zo.

Beste mensen,sorry dat ik inderdaad mischien wat weinig info had gegeven. Ik had inderdaad gegoogeld en dit is de vertaling:http://www.emtec-international.com/sites/default/files/N200_user_manual_EN_5.pdf probeer dit nu eens fatsoenlijk te lezen en begrijpen? ik heb ook op de site van emtec gelezen dat er een cd-rom met handleiding bestaat. Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier van de NL ha,dleiding zou kunnen bezorgen maar blijkbaar is dit niet zo voor de handliggend.
toch alvast allen bedankt voor de vele spontane reacties. Ik blijf dus nog even hopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan