Handleiding HP Photosmart 6520 All-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Vandaag de handleiding van mijn printer HP Photosmart 6520 All-in-One van de HP-website gedownload. Ik krijg echter het volgende bestand:
naam: c03408229
Type: bestand
Onbekend bestandstype
grootte van het bestand: 3,11 MB
Dat bestand kan ik echter niet openen. Wie geeft mij raad?
Heb hetzelfde, ter controle, geprobeerd smet de handleiding van PH Envy 5540 All-in-One en ik krijg dan als naam c3406850 ! ! ! !
I

Bedankt voor de tips. Maar die handleiding heb ik geprint maar ik vind ze nogal summier en ik vermoed dat de handleiding van HP zelf veel uitgebreider is. Vandaar dat ik die eens zou willen zien.

De download-link hierboven is de HP handleiding dus ik heb geen idee wat je dan wel zoekt, de andere op de HP support-pagina is de installatie-gids, meer is er niet.

Bedankt voor de inlichtingen, Scrapheap. Het kan zijn dat de handleiding op de HP-webpagina identiek is aan diegene ik nu heb. Dat wil ik wel eens controleren. Maar op de webpagina van HP staat "Gebruikershandleidingen in PDF-formaat" terwijl dat blijkbaar (bij mij althans) niet zo is. En bij mijn weten is een "gebruikersgids" een andere naam voor een "gebruikershandleiding". Wat mij zeer intrigeert is hoe ik een bestand met naam "c03408229" kan openen. Weet iemand het of wil iemand het mij zeggen? (Alle andere handleidingen op de HP-pagina pagina hebben dezelfde vorm van bestandsnaam).

Dat kun je openen door de bestandsnaam te completeren met " .pdf " , anders gezegd: klik met je re-muisknop op het bestand, kies in het menu voor "naam wijzigen" en zet er dan "HP6520.pdf" neer en klik OK.
Als je het bestand dan dubbelklikt zou Acrobat Reader ( of eender welke pdf-reader je gebruikt ) het bestand moeten openen en weergeven...

Dank u wel, Scrapheap, dat is inderdaad de oplossing. Nu ook kunnen vaststellen dat de handleiding op de HP-webpagina en deze die ik reeds geprint had, identiek zijn. Mijn probleem is opgelost en mijn nieuwsgierigheid voldaan.

Mooi, alleen jammer dat beide identiek en dus volhens u "summier" blijken.
Iets anders als dit kon ik echter niet vinden maar wens u er evengoed succes mee..:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan