Handleiding vertalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Is er misschien iemand die de handleiding van een programma kan vertalen of uitleggen?
Het gaat om het programma Rlink explorer om de TomTom kaart van Renault Rlink te lezen en te bewerken zodat je er ook POI's in kan laden.
Het is helaas alleen te vinden, voor mij dan althans, in het Frans en in het Duits.

Hallo, is dit het. Onderin handleiding zie ik een linkje download. Klikje

IK hoop dat je dit zoekt. Succes ermee.

Laat eens weten wat het werd. Groeten Manamana ;)

Hallo Mamamana.
Nee dat is gewoon het Rlink systeem van Renault. Het gaat erom dat je de SD card met de TomTom erop kunt bewerken. Die is zo beveiligd dat je de bestanden niet eens kunt zien laat staan dat je er iets aan kunt toevoegen zoals POI's.
Je kunt dit vermoedelijk met het programma Rlink explorer maar dat is allemaal in het Frans of in het Duits zoals "Plexar" het had geschreven op mijn link.

Renault zegt gewoon dat dit niet kan en ook op fora klaagt iedereen erover.
Ook in intern klantenforum voor feedback van Rlink kwam dit vele malen aan de orde.
Ik heb dit al 2 keer neergelegd bij Renault Nederland maar tot op heden nog geen oplossing ook al erkennen ze dat dit een manco is.

Automatisch vertalen is leuk als het er niet toe doet wat er staat, een brief oid. bijv. maar niet zoiets ingewikkelds.

Sorry maar ik geloof dat je eigenlijk niet goed begrijpt waar het om gaat.
Ik wacht af of er nog reacties komen.

Ja dat is goed ik heb mijn reacties verwijderd. Groeten manamana. Succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan