handtekening 2 acounts in outlook plaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miq

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Hallo,

Ik wil graag in outlook 2003 op 2 acounts 2 verschillende handtekeningen plaatsen. Dat instellen lukt mij wel. Maar als ik een account selecteerd dan werkt het niet, ik krijg dan niks te zien.

Wie kan mij helpen??

misschien heb je hier wat aan

Handtekening in Outlook

Outlook 2003 biedt u de mogelijkheid om de standaard afsluittekst van uw e-mailberichten te automatiseren. Een dergelijke afsluiting wordt door Outlook een Handtekening genoemd en kunt u als volgt maken:

Kies Extra >> Opties.
Selecteer in het dialoogvenster Opties het tabblad E-mailindeling.
Klik in het tabblad E-mailindeling op Handtekeningen.
Klik in het dialoogvenster Handtekening maken op Nieuw.
Geef in het dialoogvenster Nieuwe handtekening maken de nieuwe handtekening een naam en klik op Volgende.
Typ de tekst die u aan uitgaande e-mailberichten wilt laten toevoegen en klik op Voltooien.
Klik in het dialoogvenster Handtekening maken op OK.
Klik op OK om het dialoogvenster Opties te sluiten.

Al uw uitgaande e-mailberichten worden nu van de zojuist gemaakte 'handtekening' voorzien. Gebruikt u meerdere e-mailadressen, dan kunt u voor elk e-mailadres een aparte 'handtekening' maken en die aan het desbetreffende e-mailadres koppelen.

Dat doet in het dialoogvenster Opties in het vak Handtekeningen.

Maak eerst alle benodigde handtekeningen aan zoals boven beschreven. Selecteer dan bij Handtekeningen selecteren voor account één voor één de accounts en koppel via de opties Handtekening voor nieuwe berichten en Handtekening voor beantwoorden en doorsturen aan elk account de juiste handtekening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan