Handtekening bij meerdere accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

costertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Hoi

Ik gebruik Outlook 2007 en heb een aantal accounts in gebruik. Nu wil ik bij minimaal één van die accounts automatisch een digitale handtekening plaatsen, maar dat lukt me niet. Hij komt nu bij verschillende accounts te staan. Kan ik instellen, en hoe, dat hij alleen maar bij de gewenste accounts geplaatst wordt?

Bedankt,
Peter

Ga in Outlook naar "options" , tabblad "mail format", knop: "signatures". Aan de rechterzijde kan je een emailaccount selecteren.

Dit werkt alleen maar als ik de handtekening ook aan mijn standaard account hang. Doe ik dit niet en hang ik hem aan het account waar ik hem wil hebben (dus niet standaard) dan zie ik hem niet. Als ik wissel tussen de accounts werkt hij ook niet meer.

Profiel

Volgens een collega heeft het te maken met de profielen die je aan kunt maken. Je kunt dan voor elk profiel aangeven welke accounts bij het profiel horen. En kun je ook de handtekening toekennen aan één van de profielen.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ga dit zeker nog eens proberen.

Handtekening

Heb het net uitgevonden: maak voor de accounts waar je geen handtekening voor wilt, toch een handtekening aan. Zet gewoon een [spatie] in het handtekeningenveld.

Hoi Astrid

Het heeft even geduurd maar heb jouw oplossing geprobeerd en dat werkt inderdaad prima!

Bedankt voor de oplossing.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan