als ik in mijn pc een map van muziek of foto aanklikt dan krijg ik te zien heel lang een zandlopertje dan, en dan geef hij aan dat de bewerking is afgeloten
Explorer exe handtekening fout
szAppName: explore exe
szAppVer: 6.0.2900.2180
szModName: hungapp
szNodVer:0.0.0.0
offset:00000000
systeemherstel gedaan maar mocht niet baten, heb gescant met avg, window live on care
maar blijft er last van houden.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen
Ben wel aan zoeken geweest op internet bij een soort gelijk lijst zo als ik was het de codec, ik heb zelf de codec verwijderd omdat hij bij foto te lang deed over open en ik onder in me startbalk een icoontje zag van Ogg showfilter dat niet goed naar mijn zin werkten, dus ik heb die codec eraf gehaald, hij heeft het altijd wel goed gedaan maar hij bleeft te lang hangen op die Ogg showfilter.
Mijn vraag is nu heeft het te maken met de codec's zo ja wat is de juiste codec die ik kan gebruiken...
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem
marleen
Explorer exe handtekening fout
szAppName: explore exe
szAppVer: 6.0.2900.2180
szModName: hungapp
szNodVer:0.0.0.0
offset:00000000
systeemherstel gedaan maar mocht niet baten, heb gescant met avg, window live on care
maar blijft er last van houden.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen
Ben wel aan zoeken geweest op internet bij een soort gelijk lijst zo als ik was het de codec, ik heb zelf de codec verwijderd omdat hij bij foto te lang deed over open en ik onder in me startbalk een icoontje zag van Ogg showfilter dat niet goed naar mijn zin werkten, dus ik heb die codec eraf gehaald, hij heeft het altijd wel goed gedaan maar hij bleeft te lang hangen op die Ogg showfilter.
Mijn vraag is nu heeft het te maken met de codec's zo ja wat is de juiste codec die ik kan gebruiken...
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem
marleen