Handtekening in Microsoft Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik probeer een handtekening in MO te plaatsen met een afbeelding. Ik voeg bij deze boodschap een figuur bij waarop staat hoe de handtekening eruit moet zien. Ik krijg dus wel het goede voorbeeld in MO zelf. Maar als ik dan een mail ga sturen (zie afbeelding bij boodschap 2) dan krijg ik een vakje met rood kruis... De ontvanger krijgt dit vakje met kruis ook... Wat doe ik nog fout?

En dit is het figuur wat ik in beeld krijg...

Hoi Daan,
Hoe heb jij je indeling staan? Op html?
Ik heb al eens ervaren dat het niet makkelijk is om een afbeelding mee te sturen in een handtekening.

Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd... via editor en nu heb ik een bijlage (i.d.d.) html als skabloon gemaakt.. Ik vind het zo gek dat het voorbeeld er wel goed staat (bijlage 1) maar dat het mailtje dat verstuurd wordt (bijlage 2) niet volledig is.. alsof hij de plaats van het plaatje niet kan vinden ofzo...

Is het uiteindelijk bij jou wel gelukt?

Ik moet ff teruggraven in mijn geheugen. Volgens mij hebben we het uiteindelijk maar niet gedaan omdat wanneer de ontvanger de indeling niet heeft staan op HTML maar op RTF of Onbewerkte tekst, dan zal diegene altijd een kruisje blijven zien.

succes! gr. Maaike

grrrr.. het moet toch mogelijk zijn... en het zou toch niet zo heel moeilijk moeten zijn.. er zijn toch tal van bedrijven die hun logo in een handtekening plaatsen...
Wie kan me de simpele manier vertellen?

ja..
dus dat is vreemd..
ik heb nu een webpagina aangemaakt als briefpapier.. de figuren die ik wil gebruiken op een webserver geplaatst en daar ook naartoe gelinkt.. en dan doet ie t goed.. maar.. wel erg omslachtig lijkt me..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan