Handtekening in Outlook 2007 onder Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

edoalberts

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo,
Ik werk met outlook 2007 op mijn desktop en dat bevalt erg goed.
Nu heb ik een laptop met windows 8 en hier ook office 2007 opgezet.

Nu kan ik in outlook geen handtekening toevoegen.
Weet iemand of dit een bekend probleem is?
Ik heb gewoon beheerders rechten in windows.
De knop via opties en emailinstellingen voor de handtekening reageert niet. ook de knop editor werkt niet.

Alvast bedankt.

Hoi,

Geen idee, misschien kun je Outlook voor de gek houden.
Ik neem aan dat je op je desktop ook al een handtekening hebt?

Kopieer deze vanaf C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Handtekeningen, en plak die op je laptop in dezelfde map.

Dit heb ik ook al eens gedaan.
Bij het aanmaken van de handtekening in Outlook, werd het bedrijfslogo enorm groot (in kb).
Gezien het vele email verkeer (ook naar collega's) was het de moeite waard om de handtekeningen te bewerken en weer terug te plakken.

Succes, ik hoor graag of het is gelukt.

Groet Tigo

Hi Tigo,

Ik kan nu wel handmatig de handtekening toevoegen dus ik ben een stapje verder.
Ik kan alleen nog steeds niet de handtekening automtisch laten invoegen via de emailinstellen -> handtekening.

Ook niet als je een nieuw bericht opent, klikt op 'handtekeningen' en dan in de pop-up bij 'nieuwe berichten'?

Misschien lukt dat?

Vreemd is het echter wel.

Hi Tigo,

nee ook dan opent hij het scherm niet waar je normaal, zoals onder windows 7, kan kiezen wanneer je de handtekening automatisch wilt toevoegen.
Ik denk dat het meer aan iets in Windows 8.1 ligt.

In outlook op nieuw klikken dan kom er nieuwe mail dan staat er in de boven balk handtekening daaronder staat een klein vinkje aanklikken dan kom er een nieuw venster waar je de handtekening kan aanmaken in alle maten en letters en kleuren

Hallo Dwarsstraat,
Het probleem is dat je de keuze"handtekening" wel kan aanklikken maar er niets gebeurt.
Ofje dat in een nieuwe mail of via opties doet maakt niet uit, het werkt bij beide niet.
Ik ga 2010 of 2013 maar eens proberen denk ik.

Wordt vervolgd tenzij er iemand de gouden tip heeft :-)

Ik heb 2007 op desktop en 2010 op de laptop en het is exact hetzelfde dus op handtekening klikken en dan daaronder het vinkje het vinkje is wel erg klein ..

http://office.microsoft.com/nl-nl/word-in-en-uitschakelen-als-e-maileditor-of-viewer-HP005242849.aspx

Kun je proberen, bovenstaand werkt voor 2003, maar misschien ook voor 2007?
Als je Word niet geïnstalleerd hebt, zou het de oplossing kunnen zijn.

Of

http://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/office_2010-outlook/ik-kan-in-outlook-2010-geen-handtekening-meer/8990fb3f-333c-4f64-8b5d-f81ee7ed5ba6

Kun je proberen.
Je moet niet zomaar in het register gaan klooien, als je niet zeker weet wat je doet, kun je het beter niet doen.

Misschien helpt de tip: repareren via configuratie/programma's?

Helaas geen van de opties werkt. Ik zal binnenkort 2010 of 2013 eens proberen en kijken of het dan werkt.
Ik zal voor als nog het item sluiten.
Bedankt voor de input in elk geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan