Handtekening in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

FOXY

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Berichten
87
Weet iemand hoe je een handtekening in outlook express maakt als een plaatje, en onder dat plaatje moet dan een url komen, zodat als je op dat plaatje klikt, dat je dan naar een site gaat.
 
Een handtekening kun je gewoon op papier maken, scannen en als jpg opslaan.
Bij een email die je stuurd kun je "invoegen / figuur" en daar die jpg plaatsen.
Hoe je die figuur aanklikbaar maakt als link weet ik niet.

Met deze invoeg optie heb je geen attachement met paperclip.
 
Wat ik bedoel is eigenlijk dit, als ik
images
dit plaatje nu in outlook wil hebben als handtekening, en daaraan gekoppelt een URL, hoe krijg ik die dan standaard in me uitgaande e-mails. Ik ben als zover dat ik in outlook---> extra---> opties---> handtekening------> bestand invoegen ben, maar dan zie ik geen plaatje in mijn uitgande e-mail. hoe krijg ik dit voor elkaar?????
 
Laatst bewerkt:
Een digitale id verkrijgen en aan uw e-mailaccount toevoegen

Als u berichten wilt verzenden met een digitale handtekening, moet u eerst een digitale id verkrijgen. Uw digitale id wordt automatisch door Outlook Express aan uw e-mailaccount toegevoegd wanneer u uw eerste bericht met digitale handtekening verzendt.

Zorg ervoor dat u een digitale id krijgt van een certificeringsinstantie.
Op de Microsoft Outlook Express-website voor digitale id's vindt u koppelingen naar certificeringsinstanties.

Klik in een nieuw berichtvenster op Digitaal ondertekenen in het menu Extra.
Stel een bericht op en verzend het.
Wanneer u het bericht verzendt, wordt er door Outlook Express op de computer gezocht naar een geldige digitale id met hetzelfde e-mailadres. Deze id wordt vervolgens toegevoegd aan uw e-mailaccount. Als er meerdere geldige digitale id's worden gevonden, moet u kiezen welke id u aan uw e-mailaccount wilt toevoegen.

Opmerkingen

Als u een digitale id wilt gebruiken, moet het e-mailadres van de digitale id overeenkomen met het e-mailadres van uw e-mailaccount. Als u meerdere e-mailaccounts hebt, hebt u een afzonderlijke digitale id nodig voor elke account waarmee u beveiligde e-mail wilt verzenden.
Als u een ander antwoordadres hebt ingesteld (op het tabblad Algemeen in het dialoogvenster voor accounteigenschappen), kunnen de ontvangers van het bericht uw id niet gebruiken om te antwoorden met een gecodeerd e-mailbericht. Wanneer u een beveiligd e-mailbericht verzendt, moet het e-mailadres dat u voor het beantwoorden gebruikt, hetzelfde zijn als de account waarmee u het digitaal ondertekende e-mailbericht verzendt.

http://search.microsoft.com/search/results.aspx?st=b&qu=digitale+handtekening&view=nl-nl

succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan