Handtekening in Outlook lijnt niet goed uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

arwen

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Ik gebruik op mijn werk in Outlook (2003) een automatische handtekening. Voorheen had ik een andere versie van Outlook en is dat altijd goed gegaan. Nu werk ik in 2003 en ontstaat er een uitlijningsprobleem.
De automatische handtekening die ik geplaatst heb, lijnt verkeerd uit wanneer ik een nieuwe mail opmaak. In plaats van naar links verspreidt Outlook de tekst over de hele breedte.

Ik heb al vanalles geprobeerd, vanuit Word plakken, vanuit Outlook plakken of direct in de handtekening alle opmaak erin zetten, maar niets helpt. Via Google kwam ik de tip tegen de handtekening eerst leeg aan te maken en daarna pas te vullen, maar ook dat helpt niet.

Zo nu en dan krijg ik ook meldingen over opmaak, dat er iets niet goed gaat en of ik HTML-opmaak door wil gaan. Ik weet niet of dit verbonden is aan het uitlijnprobleem.

Zijn er nog andere tips die dit probleem kunnen oplossen?

Alvast bedankt! :thumb:

Hallo Arwen,

Datzelfde probleem heb ik nooit gehad maar frustraties met handtekeningen in Outlook 2003 ken ik wel :D

Een paar aandachtspunten/ideetjes:

optie 1)
- Maak een nieuwe, lege handtekening aan.
- kies bewerken
- controleer instelling van 'alinea' --> uitlijning links
- keis geavanceerd, je gaat nu naar een editor. Standaard MS Word.
- Typ opnieuw je handtekening (plakken ALLEEN met platte tekst (via plakken speciaal)!!!)
- sla op en sluit Word af.
- Controleer nogmaals je handtekening en druk op 'OK

optie 2
- ik kan je er helaas niet aan helpen, maar een sjabloon van een andere Outlook gebruiker als basis voor je eigen handtekening gebruiken, kan helpen.

Ik ben benieuwd.

Gr 862561

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan