Handtekening + Logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

claciar

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2005
Hallo,

De vraag is hoe krijg je het voor elkaar om een handtekening plus bedrijf logo te plaatsen onder elke uitgaande e-mail?

Ik heb zo een beetje alles geprobeerd, op dit forum rond gekeken en op internet. De bedoeling is om achter het bedrijf logo mijn adres gegevens te plaatsen. Dit wil maar niet lukken. Als het goed is zal je dit via handtekening / geavanceerd moeten doen. Nu heb ik wel een handtekening kunnen maken met word en dit opgeslagen als webpagina (HTML). Maar wanneer ik deze wil toevoegen aan mijn e-mails en dus een nieuwe e-mail wil maken krijg ik steeds de mededeling dat hij de handtekening niet kan vinden en dat hij waarschijnlijk verplaats is, maar dat is dus niet zo, hij staat netjes opgeslagen waar hij hoort te staan.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.

Ik werk met office XP en Windows XP home.

Bedankt,

Claciar

Volgens mij maak je een HTML-pagina met daarin je logo. Je slaat die HTML op in
C:\Documents and Settings\<jouw account>\Application Data\Microsoft\Handtekeningen.

Vervolgens ga je in Outlook naar Extra -> Opties -> Tabblas Emailindelingen en zoek je HTML_pagina op onder Handtekeningen.

Zorg er wel voor, dat de JPG van je logo ook in de map Handtekeningen staat.:D

DE oplossing

Het kan veel sneller. Maak de handtekening aan via de word-editor. Dit doe je door bij het aanmaken van de handtekening op geavanceerd te klikken. Bewerk je handtekening volledig en sla ze op. In het hoofdmenu nog even aanduiden dat je deze in elke mail wil zien verschijnen en je probleem is opgelost!

Heb er lang achter gezocht maar het werkt wel :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan