Handtekening problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

redrevenge

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
Hallo iedereen,

Ik wend me tot dit forum omdat ik hier al goed ben geholpen met de vorige vragen.

Ik zit met een groot probleem op het moment met mijn handtekeningen. Ik zal het hier voor jullie zo goed mogelijk omschrijven.

Ik heb 2 e-mail accounts.
Ik heb alles ingesteld op de accounts voor een handtekening voor nieuw en beantwoorden.
Als ik een nieuwe mail wil versturen krijg ik mijn lay-out zonder enige problemen.
Als ik op een mail wil antwoorden krijg ik mijn handtekening niet, gelijk welke account ik ook neem. Soms krijg ik dan wel mijn handtekening op het blad. Maar dit is meestal niet het geval en heb al overal gezocht om het goed te krijgen.

Kent iemand van jullie dit probleem of kan er mij iemand eventueel raad geven?

Ik hoop dat dit snel opgelost geraakt. Alvast bedankt voor de hulp! :thumb:

Edit: Ik heb gevonden dat ik het bij bepaalde e-mails krijg. Ik ben ingeschreven op www.aankoper.be (Dit is geen promotie maar een onderdeel van mijn probleem) en dat de e-mails dat ik daar van krijg dus niet kan beantwoorden met mijn handtekening. Is dit aan de site gelegen of zijn daar instellingen voor?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welk programma gebruik je voor je email? En welke versie?

Voor Outlook 2003 kun je voor het beantwoorden van een email bericht een andere handtekening instellen dan voor het maken van een nieuw bericht. Zo kan het zijn in jouw geval dat je voor het beantwoorden nog niet hebt aangegeven welke handtekening moet worden gebruikt (terwijl je die wel ziet bij een nieuw bericht).

Laatst bewerkt:
Ik heb de link toch even "niet klikbaar" gemaakt.

Ik gebruik Office Outlook 03.

Wel ik heb 2 handtekeningen. 1 voor een nieuw en 1 voor het beantwoorden van e-mails. Alles staat ook goed ingesteld dat ik bij de 2 accounts normaal gezien dus de handtekening krijg. Maar die komt er dus niet bij de mails dat ik krijg van die website.

@crash: Ok bedankt wist niet goed of ik het mocht posten :)

Misschien heb je hier niets aan omdat ik met MO2002 werk, maar als je in
- extra
- opties
- e-mail instellingen
twee handtekeningen aanmaakt voor zowel een 'nieuw bericht' als voor 'beantwoorden en doorsturen', en je geeft op het tabblad aan dat bij nieuwe berichten handtekening (bijv.)1 moet worden gebruikt en bij beantwoorden en doorsturen handtekening (bijv.)2, dan moet het volgens mij goedgaan.

Heb ondertussen al het probleem gevonden. De site van waar ik de mails krijg stuurt ze door met "Tekst zonder opmaak" en dan kan je niet aanpassen. Een mail gestuurd of ze dat eventueel zouden kunnen aanpassen of weet iemand hoe je dit zelf kan aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan