Ik heb een vraag over het instellen van de handtekening in Outlook.
Ik heb twee functies bij hetzelfde bedrijf en daardoor ook twee werkplekken. Wanneer ik in de middag naar de andere werkplek ga, moet ik telkens mijn wachtwoord opnieuw instellen, dat het automatisch bij een nieuwe email of reply komt te staan. Dit moet ik ook elke ochtend doen, wanneer ik bij mijn 'ochtend functie' begin.
Hoe kan ik het instellen, dat ik het niet meer hoef in te stellen? Het zijn dus twee vreschillende werkplekken, maar ik heb wel één account.
Mvrgr, Vanessa.
Ik heb twee functies bij hetzelfde bedrijf en daardoor ook twee werkplekken. Wanneer ik in de middag naar de andere werkplek ga, moet ik telkens mijn wachtwoord opnieuw instellen, dat het automatisch bij een nieuwe email of reply komt te staan. Dit moet ik ook elke ochtend doen, wanneer ik bij mijn 'ochtend functie' begin.
Hoe kan ik het instellen, dat ik het niet meer hoef in te stellen? Het zijn dus twee vreschillende werkplekken, maar ik heb wel één account.
Mvrgr, Vanessa.