Handtekening toevoegen afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krist

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2002
Een tijd geleden verdween mijn handtekening als ik een mail verstuurde. Ik probeer nu die handtekening terug toe te voegen.
Maar telkens ik dit doe, sluit mijn outlook af wegens een probleem. Kan dan een bericht naar windows verzenden, maar daar krijg ik geen antwoord van terug.

Iemand raad?

Je moet er voor zorgen dat het HTML bestandje ( je handtekening ) op JOU harde schijf staat ( netwerklocatie )

Hier de locatie: C:\Documents and Settings\JOUWNAAM\Application Data\Microsoft\Handtekeningen

Application Data is een verborgen map, dus ook even de verborgen bestanden aan zetten.

Heb gekeken. En die handtekening staat daar. Naast hetzelfde maar als rtf en txt bestand.

Staat die zoals onderstaand screendump niet op HTML ( zoals bij mij ) maar ook op RTF ?

attachment.php

Bijlagen

• Screenshot_025.jpg
    Screenshot_025.jpg
    69,5 KB · Weergaven: 71
Staat bij mij op HTML.
Kan dan kiezen 'handtekening voor nieuwe berichten' dat staat nu op 'geen'. Als ik dan mijn handtekening kies, wordt outlook afgesloten.

Zou je er een screendump van kunnen maken? Als het afgesloten wordt lijkt me het zowiezo niet goed.

Hoe voeg je hier een afbeelding in? Het lukt me niet, ...

Zie mijn printscreen -> handtekening keizer en dan of nieuwe of aanpassen, daar kun je hem invoegen.

In bijlage mijn printscreen. Hoop dat het lukt.

Mijn venster wijkt een beetje af van dat van jou.

Als ik handtekening kies (voor uitgaande berichten), sluit hij af.

Bijlagen

Je moet deze ( pijl ) selecteren, daarna nieuw, en 1 aanmaken. Daar kun je je afbeelding in maken / kopieeren

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Kon niet via deze weg een nieuwe maken.
Heb mijn oud weggesmeten en een nieuw gemaakt.

Is nu opgelost!

Dank voor de begeleiding

Mooi zo

Hartstikke mooi, maar nog 1 ding

attachment.php

Bijlagen

• Screenshot_027.jpg
    Screenshot_027.jpg
    7,1 KB · Weergaven: 63
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug