Handtekening Van Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
ik wil avi omzetten naar DVD,met ondertiteling .srt extensie invoegend DVDSANTA is hiervoor geschikt,maar windows XP komt telkens met handtekening van fout waardoor ik het progje MOET afsluiten,wat houd deze handtekening van fout eigenlijk in hoe kom ik ervan af in SYSTEEM hardware heb ik al negeren aangevinkt,ik moet alle software kunnen installeren of dit nou conflicteerd met XP of niet,het moet op mijn pc werken,maar loopt telkens vast

Ga naar Configuratiescherm, Systeem, Geavanceerd, bovenste van de drie knoppen Geavanceerd, tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP).
Staat geselecteerd "DEP alleen voor kritieke Windows-programma's en -services uitvoeren"?.
En zet anders een screenshot van de foutmelding in je antwoord.

Laatst bewerkt:
Ga naar Configuratiescherm, Systeem, Geavanceerd, bovenste van de drie knoppen Geavanceerd, tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP).
Staat geselecteerd "DEP alleen voor kritieke Windows-programma's en -services uitvoeren"?.
En zet anders een screenshot van de foutmelding in je antwoord.

KLOPT,wat je hierboven omschreef...
probleem bestaat nog steeds,ik probeer compleet te wissen wat ik had gedownload en dan opnieuw installeren wie weet?.

Maar wat is nu jouw antwoord eigenlijk?

De bescherming van DEP, als dat te streng is afgesteld, houdt soms de installatie van bepaalde software tegen. Maar je hebt een screenshot van de foutmelding?
Als het gaat om een vierkant venster waarin gewaarschuwd wordt dat een bepaald stuurprogramma niet digitaal is ondertekend door Microsoft, dan heb je toch de keus om wél te installeren? Dat kun je dan ook doen.

De bescherming van DEP, als dat te streng is afgesteld, houdt soms de installatie van bepaalde software tegen. Maar je hebt een screenshot van de foutmelding?
Als het gaat om een vierkant venster waarin gewaarschuwd wordt dat een bepaald stuurprogramma niet digitaal is ondertekend door Microsoft, dan heb je toch de keus om wél te installeren? Dat kun je dan ook doen.

SCREENSHOT maak ik met welke GRATIS god werkende progje?
Mag ik een link van de URL svp!.

DIT IS DE MELDING: ja inderdaad vierkante venster,NEE geen keuze digitaal ondertekend etc.

Ü was bezig met een bewerking.deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als u meer informatie wilt over de deze fout, klikt U hier sluiten[knop]

ALs ik op klikt u hier klik lees ik het volgende:

handtekening van fout
appname:dvdsanta.exe appver:1.0.0.1 Modname:xvid.ax
modver:0.0.0.0 offset 0003d928
als u technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken klikt u op klikt u hier sluiten[knop]

dit is alles.....loopt gewoon vast..dat wat jij bedoelt heb ik UIT staan op negeren is SYSTEEM dat van windows compatibel,digitale handtekeningen dit soort onzin wat schijnt te conflicteren wat windows xp heeft uitgevonden om enkel legaal en enkel windows gerelateerd te gebruiken dit staat bij mij op NON-ACTIEF,NEGEREN ANDERS WERKT NIKS BIJ MIJ...

ik hoop nu meer info screenshot wil ik GOED werkende progje had er 2 kom niet mee rop de naam werkt ene x wel andere x niet werd ik moe van!,vandaar GEEN screenshot excuses moi

hoop dat je mij kunt helpen

Microsoft heeft DEP in XP gebouwd om consument te beschermen.
Stuurprogramma's van derden veroorzaakten vaak conflicten met het Windows-systeem, dat wil MS voorkomen. Alle grote software-ontwikkelaars laten hun stuurprogramma's door MS digitaal ondertekenen. Deze maatregelen zijn ook ter bescherming van de consument.

Handig screenhotprog is MWSnap.

De foutmelding gaat over een codec in DVDSanta, xvid.ax, die kennelijk een conflict veroorzaakt met XP. Waar heb je dat prog vandaan?

Als je de DivX 5.1 codec op je systeem hebt, verwijder hem en installeer de xvid-codec.

Ik had al op mijn PC K-Lite codec pack,heb alsnog via jouw link XVID gedownload..volgens mij maar dat weet ik dus NIET 100% zeker was dvdsanta corrupt!,ik heb elders demo versie gedownload deze werkt 100%...DVDSANTA demo heb ik dus niks aan....Ik heb probleem met een werkende AVI2DVD 2007 werkende volledige versie namelijk functie subtitle invoegen/bijvoegen werkt niet,ik snap er niks van heb al 3 films XVID/DIVX/AVI naar DVD extensies geconverteerd & gebrand probleemloos,maar zonder ondertiteling,terwijl .SRT extensie waterg klein van formaat is niet aut.meegaat als ik converteer en de optie subtitle bijvoegen word niet actief.hier zit ik NU mee in me maag!.Vriendelijk bedankt voor je help tot nu toe als ik eruit ben meld ik dit eveneens voor alle andere lezers
dank U

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan