Handtekening voor 2 mailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fee66

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2005
Ik gebruik zakelijk twee email adressen, de een een info mailadres en de andere met mijn eigen naam.
Ik heb nu twee handtekeningen gemaakt, een voor de info en de andere voor mijn eigen naam mail.
Zodra ik overschakel van de info naar de eigennaam mail, komt de handtekening niet in beeld, als ik mailtjes forward van allebei de adressen zet hij wel netjes de handtekening eronder.
Dus wie weet hoe ik dit goed moet instellen.

Extra-->opties-->email indelingen-->handtekeningen kiezer
Daar maak je de handtekeningen aan en wijs je ze toe aan ieder account apart.
Wanneer je dan een neiuwe mail aanmaakt, kies je bovenin van welk account die mail is.

Ja zo heb ik het ook gedaan, maar als ik overschakel naar de andere account dan krijg ik een blanco scherm.
Als ik dan weer overschakel naar de ander (info@enz..) zet hij ook geen handtekening neer.
Alleen bij de hoofdaccount, in dit geval info@enz. zet hij de eerste keer een handtekening neer.
Ik heb de account ook al omgedraait, dus eerst naam@enz. daar zet hij dan eerst een handtekening neer, daarna weer precies hetzelfde. omschakelen naar info... ..... geen handtekening.

Mmmmmmmm, dan gaat jouw probleem mij ook een beetje boven de pet.
Maar niet getreurd, er lopen er hier een paar rond die jou kunnen helpen.
Even geduld aub.

Fonz

Miq om het overzichtelijk te houden mag je voor jou vraag een eigen topic openen, deze verwijder ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan